حریف سرسخت ایران برابر الجزایر شکست خورد


عصر امروز تیم‌ ملی قطر در دیداری تدارکاتی میزبان الجزایر در دوحه بود ‌و در پایان با نتیجه 1-0 بازی را به حریف آفریقایی خود واگذار کرد. تک گل الجزایر را بغداد بونجاح، ستاره باشگاه السد و آقای گل فعلی لیگ ستارگان به ثمر رساند. قطر که همراه فلیکس سانچز اسپانیایی تدارک بسیار گسترده‌ای برای موفقیت در جام ملت‌های آسیا انجام داده چند روز قبل با همین...

حریف سرسخت ایران برابر الجزایر شکست خورد

شکست تیم‌ ملی قطر برابر الجزایر
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ دی ۱۳۹۷ | ۲۲:۲۶
حریف سرسخت ایران برابر الجزایر شکست خورد

تیم ملی قطر، آخرین حریف تدارکاتی ایران در راه آماده سازی جام‌ ملت‌های آسیا عصر امروز در دیداری تدارکاتی برابر الجزایر شکست خورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عصر امروز تیم‌ ملی قطر در دیداری تدارکاتی میزبان الجزایر در دوحه بود ‌و در پایان با نتیجه ۱-۰ بازی را به حریف آفریقایی خود واگذار کرد. تک گل الجزایر را بغداد بونجاح، ستاره باشگاه السد و آقای گل فعلی لیگ ستارگان به ثمر رساند. قطر که همراه فلیکس سانچز اسپانیایی تدارک بسیار گسترده‌ای برای موفقیت در جام ملت‌های آسیا انجام داده چند روز قبل با همین نتیجه قرقیزستان را شکست داده بود.

عنابی‌های غرب آسیا با استفاده از بازیکنان مجرب و سطح بالا که اکثرشان در الدحیل و‌ یا السد بازی می‌کنند یکی از مدعیان جام ملت‌های آسیا خواهند بود. این را می‌توان از شکست دادن سوییس و اردن و کسب تساوی برابر ایسلند در مسابقات تدارکاتی درک کرد.

لازم به ذکر است که تیم ملی ایران آخرین بازی تدارکاتی خود در راه جام ملت‌های آسیا را روز دوشنبه برابر تیم‌ ملی قطر انجام می‌دهد و بعد از آن راهی امارات برای حضور در بزرگترین تورنمنت ملی قاره می‌شود. ایران چند روز قبل با نتیجه تساوی ۱-۱ برابر فلسطین متوقف شد و باید دید در ادامه چه نتایجی کسب می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید