اولین نگاه به شخصیت Mysterio در فیلم Spider-Man: Far From Home


اولین نگاه به شخصیت Mysterio در فیلم Spider-Man: Far From Home

با تشکر از عکس‌های لو رفته از نسخه بعدی مجله EmpireT اولین تصویر از شخصیت منفی فیلم Spider-Man: Far From Home در اینترنت قرار گرفته است.  در حالیکه عکس‌های قبلی منتشر شده از ست، بدل کار «جیلنهال» (Gyllenhaal) در لباس شخصیت Mysterio نشان داده بود، تصاویر مجله Empire اولین عکس‌های رسمی از دشمن دیرینه مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: Far From Home...

با تشکر از عکس‌های لو رفته از نسخه بعدی مجله EmpireT اولین تصویر از شخصیت منفی فیلم Spider-Man: Far From Home در اینترنت قرار گرفته است.

در حالیکه عکس‌های قبلی منتشر شده از ست، بدل کار «جیلنهال» (Gyllenhaal) در لباس شخصیت Mysterio نشان داده بود، تصاویر مجله Empire اولین عکس‌های رسمی از دشمن دیرینه مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: Far From Home است. در عکس زیر، Mysterio بدون کلاهش دیده می‌شود ولی به نظر می‌آید طلسم‌های مانند طلسم‌های Dr. Strange دور دست‌هایش وجود دارد.

اولین نگاه به شخصیت Mysterio در فیلم Spider-Man: Far From Home

اگرچه همیشه این تصور وجود داشت که جیلنهال نقش این جادوگر کلاه‌پوش را بازی کند، این قضیه تا ماه پیش تایید نشده بود. این بازیگر اکانتی در اینستاگرام درست کرد که در آن فقط ویدیویی از خودش در حال خواندن The Amazing Spider-Man #311، از آخرین صحنه‌های Spider-Man: Homecoming منتشر کرد. «کوین فایگی» (Kevin Feige) مدیر Marvel Studios ان زمان در این باره گفته است:

خب، حتما. بگذارید مردم حدس و گمان خود را داشته باشند. ما همچنین نام‌گذاری آن آهنگ را دوست داشتیم چون مرتبط به Homecoming است. نه فقط به خاطر کلمه Home بلکه چون این کلمه معنی دیگری در خود دارد که ما می‌خواهیم آن را در MCU حفظ کنیم.

«تام هالند» (پیتر پارکر)، «زندایا» (MJ)، «ماریسا تومی» (Aunt May)، «جیکوب باتالون» (ند) و «تونی روولوری» (فلش تامپسون) همگی نقش‌های خود از Spider-Man: Homecoming را خواهند داشت.

«سمیول ال جکسون» (Samuel L Jackson) و «کوبی اسمالدرز» (Cobie Smulders) نیز انتظار می‌رود که در نقش‌های خود به عنوان «نیک فیوری» (Nick Fury) و «ماریا هیل» (Maria Hill) بازخواهند گشت. «جان واتس» (Jon Watts) نیز برای کارگردانی فیلم‎نامه «کریس مک‌کنا» (Chris McKenna) و «اریک سامرز» (Erik Sommers) که نویسندگان Spider-Man: Homecoming بودند بازخواهد گشت.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
اولین نگاه به شخصیت Mysterio در فیلم Spider-Man: Far From Home

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ازدواج عروس 85 ساله ثروتمند با پسر 25 ساله در ایران / رسوایی شرم آور را ببینید