محفل ادبی بزرگ «در حلقه رندان» در فومن برگزار می‌شود


محفل ادبی بزرگ «در حلقه رندان» در فومن برگزار می‌شود

نیک‌انجام گفت: محفل ادبی بزرگ «درحلقه رندان» با حضور 12 طنزپرداز کشوری برای نخستین بار درگیلان در شهرستان فومن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، «یوسف نیک‌انجام» صبح امروز(سه‌شنبه، 4دی) در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: اشاعه برنامه‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در شهرستان از اهداف مشترک ارشاد اسلامی و اصحاب رسانه است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن افزود: محفل ادبی بزرگ «در حلقه رندان» با حضور 12 نفر از بزرگترین طنزپردازان کشور پنج‌شنبه(13دی) ساعت 15 در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار می‌شود.

وی گفت: محفل ادبی در حلقه رندان شامل طنزپردازان بزرگ کشوری است که به همت مرحوم ابوالفضل زرویی نصرآباد اولین برای نخستین بار در کشور تشکیل شد و هر ماه در یکی از استان‌های کشور برگزار می‌شود.

نیک انجام با بیان اینکه این محفل ادبی همیشه در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود اما با پیگیری‌هایی که انجام گرفت قرار شد شهرستان فومن میزبانی این برنامه را پذیرا باشد، تصریح کرد: این هجم از طنزپردازان کشوری برای نخستین بار در استان گیلان برنامه طنز اجرا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: استاد ناصر فیض رئیس دفتر طنز حوزه هنری کشور، دکتر اسماعیل امینی از طنزپردازان برجسته کشوری، دکتر احمد کتابدار، سعید طلایی، مهدی فرج‌الهی، مهدی استاد احمد، روح الله احمدی، صابر قدیمی، علیرضا لبش، مصطفی مشایخی، محمدرضا گلزار و فرامز ریحان صفت طنزپردازانی هستند که در این محفل حضور خواهند داشت.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه این همایش به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، اظهار کرد: ایام دهه فجر مصادف با ایام فاطمیه است و سعی کرده‌ایم قبل از این ایام جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با همکاری تمامی ادارات فرهنگی شهرستان برگزار کنیم.

نیک انجام افزود: محفل ادبی در حلقه رندان شامل برنامه‌های جانبی از جمله اجرای برنامه طنز، شعر طنز، اجرای موسیقی، تجلیل از پیشکسوتان طنز استان و اجرای برنامه توسط این دوازده نفر است.

پایان پیام/526

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیرانوند آماده نیست و نباید فیکس باشد/ حق امیررضا رفیعی است درون دروازه پرسپولیس بایستد