عرضه جهانی 200 میلیون گوشی هوشمند توسط هوآوی


موبنا – سازنده چینی پیش‌بینی قبلی مبنی بر عرضه 180 میلیون گوشی در سال 2018 را پشت سر گذاشت و اینک این رقم را به 200 میلیون تبدیل کرده است. این رکوردی جدید برای هوآوی محسوب می‌شود که به دلیل فروش خوب مدل پی 20، میت 20 و آنر 10 حاصل‌شده است. گوشی‌های این کمپانی در چین و اروپا محبوب بوده اما خبری از فروش آن‌ها در آمریکا نیست. قرار بود امسال هوآوی...

موبنا – سازنده چینی پیش‌بینی قبلی مبنی بر عرضه 180 میلیون گوشی در سال 2018 را پشت سر گذاشت و اینک این رقم را به 200 میلیون تبدیل کرده است.
این رکوردی جدید برای هوآوی محسوب می‌شود که به دلیل فروش خوب مدل پی 20، میت 20 و آنر 10 حاصل‌شده است.
گوشی‌های این کمپانی در چین و اروپا محبوب بوده اما خبری از فروش آن‌ها در آمریکا نیست.
قرار بود امسال هوآوی از طریق اپراتورهای مخابراتی (ورایزون و AT T) در آمریکا گوشی‌های جدید خود را عرضه کند اما با ممانعت مقامات آمریکایی روبرو شده و اجازه فروش رسمی پیدا نکرد.
در حال حاضر بعد از اپل و سامسونگ این کمپانی در رده سوم جهانی قرارگرفته است و بر اساس آمار بیش از 500 میلیون نفر در جهان در 170 کشور از گوشی‌های هوآوی استفاده می‌کنند. جالب اینجاست که 8 سال پیش تنها 3 میلیون نفر گوشی هوآوی داشتند!
بر اساس گزارش منتشره از سوی Canalys هوآوی در فصل دوم 2018 توانست جایگاه اپل را به دست گرفته و دومین فروشنده گوشی در جهان شود.

عرضه جهانی 200 میلیون گوشی هوشمند توسط هوآوی

عرضه جهانی 200 میلیون گوشی هوشمند توسط هوآوی

منبع: خبرآنلاین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل