تیم فوتبال استقلال مغلوب دخانیات گیلان شد


تیم فوتبال استقلال مغلوب دخانیات گیلان شد

رشت - ایرنا - در ادامه مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام گیل، تیم استقلال رشت مغلوب دخانیات گیلان شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال دخانیات گیلان عصر دوشنبه در این دیدار از هفته شانزدهم این رقابت ها در یک بازی نزدیک با نتیجه 2 بر یک برابر تیم فوتبال استقلال رشت به برتری رسید.
در این دیدار بین دو تیم همشهری در رشت تیم دخانیات گیلان برتر از حریف خود ظاهر شدو سرانجام با پیروزی در این دیدار ، علاوه بر کسب هر سه امتیاز این دیدار، به صدر جدول این مسابقات صعود کزد.
تیم فوتبال استقلال رشت با کسب نتایج خوب در چند هفته گذشته و صعود تا رتبه پنجم جدول ، با شکست در این بازی، یک پله در جدول نزول و در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفت.
همچنین در دیگر بازی برگزار شده از هفته شانزدهم این رقابت ها ، تیم های فوتبال میرزاکوچک صومعه سرا و شهرداری رضوانشهر رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال شهرداری رضوانشهر با نتیجه سه بر یک حریفش را شکست داد.
در سایر بازی های انجام شده نیز ، تیم فوتبال شهرداری بندرانزلی با نتیجه 2 بر یک برابر ملوان ب انزلی به برتری دست یافت و تیم فوتبال شهرداری کلاچای موفق شد با نتیجه سه بر یک برابر شهرداری ماسال پیروز شود.
در جدول رده بندی این رقابت ها نیز ، تیم فوتبال دخانیات گیلان با کسب 34 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، تیم فوتبال مقاومت آستارا با کسب 32 امتیاز دوم شد و تیم های فوتبال سردارجنگل گوراب زرمیخ و شهرداری بندرانزلی نیز با کسب 27 امتیاز در مکان های بعدی قرار دارند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام گیل، 13 تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
7285 /6030


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی