کرکره برقی و قیمت انواع آن


کرکره برقی و قیمت انواع آن

کرکره برقی یکی از محصولاتی است که در کاهش سرقت از فروشگاه ها و منازل بصورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه شرکت های زیادی در زمینه نصب کرکره برقی در کشورمان فعالیت دارند که با جستجوی "کرکره برقی" در گوگل یا سر زدن به صفحات این فروشگاهها در اینستاگرام و... می توانید با آنها آشنا شوید.

ولی کمتر سایتی اطلاعات فنی کارآمد جهت آشنایی کامل با کرکره برقی ، پیش از خرید آن ارائه می دهد. اگر به انگلیسی تسط خوبی دارید می توانید به ویکی‌پدیا مراجعه نمایید و در غیر اینصورت باید به مراجع فارسی زبان در ایران مراجعه نمایید.

در ادامه ما قصد داریم یکی از معتبرترین ارائه دهندگان کرکره برقی را به شما معرفی نماییم.

کرکره برقی و قیمت انواع آن

کرکره برقی پارس در

این فروشگاه با سبد کامل محصولات در این زمینه یکی از بالاترین تنوع محصولات را دارد.

نمونه کارهای مختلف این مجموعه در زمینه نصب کرکره برقی را می توانید از وب سایت آنها به آدرس pars-door.com دریافت نمایید.

در هنگام خرید کرکره برقی به چه موارد توجه نماییم ؟

امنیت کرکره برقی میزان خرابی و نیاز به گارانتی قیمت انواع کرکره برقی

امنیت کرکره برقی

کرکره برقی و قیمت انواع آن

اولین دلیل برای خرید کرکره برقی امنیت بالای آن است. بخصوص امروزه که بسیاری از مردم در داخل منزل خود ثروت و پول نقد و طلا و... را انباشت نموده اند.

تا چند سال پیش به دلیل بالا رفتن سود بانکی ، کمتر کسی روی به انباشت سرمایه در منزل می نمود ولی متاسفانه با بد عهدی بعضی از موسسه های مالی و اعتباری و افزایش مداوم قیمت ارز ، بسیاری از مردم روی به نگهداری سرمایه های خود در داخل آپارتمان نموده اند.

از این رو سرقت از منازل در سال اخیر روند صعودی به خود گرفته است و متاسفانه افراد بعد از اینکه مورد سرقت قرار می گیرند و دزدان اموال سرمایه های آنها را به تاراج می برند ، تصمیم به بالا بردن امنیت خانه خود میگیرند.

در موردی خانمی از مناطق شمالی شهر تهران تماس گرفته بودند و اعلام داشتند که بیش از یک میلیارد تومان ثروت ایشان در منزل بوده و سارقان به آسانی با ورود به منزل ایشان دقیقا از طریق درب واحد ، اقدام به دزدی از منزل ایشان نموده بودند.

ایشان بعد از سرقت اقدام به نصب کرکره برقی جلوی درب ضد سرقت واحد نمودند. همچنین برای بالکن و سایر پنجره ها نیز کرکره برقی ضد سرقت نصب نمودند.

این خانم چندان خوش شانس نبودند ولی اقای اکبری همسایه طبقه پایین ایشان بسیار خوش شانس بودند و با دیدن این اتفاق ایشان نیز از پارس در کرکره های برقی ضد سرقت برای تمام ورودی های منزل خود خریداری نمودند و امنیت محل زندگی خود را تا بالا ترین سطح ممکن ارتقا دادند.

از گذشته های دور ما می شنیدیم که پیشگیری بهتر از درمان است. پس بیایید مانند آقای اکبری آینده نگر باشیم و پیش از اینکه سرقتی ناگوار رخ دهد برای ورودیهای آپارتمان خود کرکره برقی نصب نماییم.

همانگونه که الان چند سالی است که می دانیم زلزله در کمین است و ساختمانهای خود را ایمن می سازیم. سارقان نیز از آنچه که فکر می کنیم به ما نزدیک تر هستند ، پس خانه های خود را ضد سرقت نماییم.

معمولاً آب رفته به جوی باز نمی گردد و اگر کرکره برقی و سایر سیستم های امنیتی نداشته باشیم بعد از سرقت ، حتی در صورت پیدا شدن دزد نمی توانیم وجوه سرقت شده را باز گردانیم . معمولاً سارقان پول های دزدیده شده را حیف و میل نموده و پولی برای بازگرداندن وجود ندارد.

خرابی و گارانتی کرکره برقی

کرکره برقی و قیمت انواع آن

مورد دیگری که باید در خرید کرکره برقی به آن توجه داشته باشیم میزان خرابی و نیاز به گارانتی در کرکره برقی می باشد.

اگر به سمت تیغه های نسل اولیه مانند تیغه کرکره های آهنی است برویم خرابی آن بیشتر است. این تیغه ها را جدیداً بعضی تیغه فولادی می نامند ولی در واقع فقط اسم آن عوض شده است و نوع مترال همان است و به دلیل زنگ زدگی و کج رول شدن خرابی این تیغه ها بیشتر است.

کمترین میزان خرابی را تیغه کرکره برقی آلومینیوم دارد و توصیه می شود تا جای ممکن از این نوع تیغه کرکره نصب نمایید.

مورد دیگر نیز که در خصوص خرابی و گارانتی کرکره برقی مهم است ، کیفیت موتور کرکره برقی است.

اگر چه تقریباً تمام موتور های کرکره برقی تحت لیسانس و ساخت چین هستند ولی بهتر است در خصوص موتور کرکره تحقیق لازم را بعمل آورید و از برندهای دارای قدمت بیشتر در بازار استفاده نمایید.

معمولاً برندهای ناشناخته توسط موتورهای کم کیفیتی هستند که توسط یک تاجر برای یک دوره محدود وارد می شود و پس از مدتی فروشگاه و یا شرکت وارد کننده جمع می شود و دیگر گارانتی و خدمات پس از فروش عمل معنی ندارد.

یکی از موادی که در نصب کرکره برقی مورد نظر است علاوه بر جنبه امنیتی و ضد سرقت بودن آن ، جنبه رفاهی و آرامش آن است.

یک آرامش روانی که پس از نصب کرکره برقی ضد سرقت برای آپارتمان ، در هنگام سفر و خروج از منزل با دقدقه خیلی کمتری می توانیم از لحظات خود لذت ببریم.

بعد دیگر رفاه و ارامش فیزیکی است. تصور کنید ، نیمه شب از سفر به منزل بازگشته اید و پس طی ترافیک سنگین چالوس به تهران قصد ورود به منزل را دارید. ناگهان متوجه می شوید موتور کرکره برقی عمل نمی کند و نمی توانید وارد منزل شوید.

خرابی مداوم کرکره برقی علاوه بر اینکه نیاز به خدمات پس از فروش دارد ، زندگی شما را نیز مختل می کند و نمی تونید وارد منزل شوید. پس بهتر است همیشه محصولات مرغوب با کمترین میزان خرابی خریداری نمایید.

حال تصور کنید درب پارکینگ شما نیز بصورت کرکره برقی پارکینگ می باشد و از 2 ماه قبل برنامه ریزی کرده اید که در تعطیلات پایان ماه رمضان به سفر بروید. تمام ملزومات سفر را در صندوق خودرو چیده اید و شب با ارامش و رضایت خوابیده اید و برای اینکه به ترافیک نخوردید قصد دارید ساعت 4 صبح راهی سفر شوید. ناگهان در هنگامی که ریموت درب پارکینگ را می زنید متوجه می شوید که کرکره برقی پارکینگی شما دچار مشکل شده ، درب باز نمی شود و کل برنامه سفر شما تحت شعاع قرار می گیرد. در این لحظه چه حالی به شما درت می دهد ؟!

هرگز بخاطر اندکی ارزانتر تمام شدن قیمت پروژه روی به استفاده از تیغه و موتور کرکره بی کیفیت نیاورید.

قیمت انواع کرکره برقی

قیمت کرکره برقی به عوامل بسیار زیادی وابسته است ، از نوع آلیاژ تیغه کرکره ، وزن و میزان متریال مصرفی در متر مربع ، برند موتور ، مشخصات فنی گرفته تا حتی اجرت نصب نیز در قیمت انواع کرکره برقی تاثیر گذار است.

مثلاً اگر بخواهیم یک مثال ساده بزنیم ، بعضی از شرکت هایی که چندان مشتری ندارند ، بجای مشاوره و فروش محصولات روی به برگذاری دوره های آموزش نصب کرکره برقی میاورند. به این ترتیب خیلی از علاقه مندان به فعالیت در این حرفه در این کلاسها شرکت می نمایند و با پرداخت وجه دوره های تئوری را طی می نمایند. بعد از گذران آموزش های تئوری نوبت به عمل می رسد.

در این هنگام است که خریدار کرکره برقی به بازنده اصلی تبدیل می شود. وقتی شما اقدام به خرید از این شرکت ها می کنند از شما مبلغی را تحت عنوان اجرت نصب دریافت می کنند. همچنین از هنرجوهایی که دوره های تئوری را گذرانده اند مبلغی تحت عنوان هزینه طی نمودن دوره عملی دریافت می نمایند. سپس هنرجویی که تجربه فنی لازم جهت نصب کرکره برقی را ندارد به نصب کرکره شما می گمارند.

مثلاً خیلی ها اجرت نصب بسیار پایین و غیر منطقی به خریدار اعلام می کنند. معمولاً برای نصب یک کرکره برقی یک یا دو نفر بهمراه یک خودرو و حجم زیاد ابزار آلات برقی به محل پروژه اعزام می شوند. علاوه بر موارد قبل یکسری مواد مصرفی نیز در نصب کرکره برقی استفاده می شود.

از جمله مواد مصرفی می توان یه الکترود جوشکاری ، صفحه برش فرز و مقداری میلگرد و قوطی و ناودانی اشاره نمود.

حال بعضی هزینه نصب یک کرکره 5 متری را مثلاً 100 هزار تومان بیان می کنند. شما در نظر بگیرید نصاب ها با جوشکاری چشم خود را مورد صدمه قرار می دهند. با فرز کاری جان خود را در خطر میاندازند و وزن سنگین کرکره برقی را بدوش می کشند و نرا نصب می کنند.

شما تصور کنید اگر همین نصاب ها با خودروی خود در تاکسی های اینترنتی مانند اسنپ ، تپ سی و... کار کنند در آمد خیلی بیشتری خواهند داشت و جان خود را نیز در معرض خطر قرار نداده اند.

پس اگر هزینه نصب پایین بود شک نکنید که نصابی که برای شما فرستاده شده است ، نصاب حرفه ای نیست و فقط یک کارآموز تازه کار است.

کرکره برقی ارزان

هیچ ارزانی بی دلیل نیست. متاسفانه در بسیار از مواردی که قیمت کرکره برقی ارزان است ، از همین کارآموزان برای نصب کرکره استفاده می شود و در اکثر موارد این کاآموزان فاقد بیمه هستند. اگر برای اینگونه نصاب ها در محل کار اتفاقی بیافتد ، مسئولیت آن مستقیماً متوجه کارفرما ( خریدار ) است . پس اکیداً از استفاده از این گونه نصاب ها اجتناب نمایید.

این بود چکیده از موادی که در خصوص نصب کرکره برقی باید به آن توجه نمود و در کمتر مرجعی به آن اشاره شده است.

حال به تفاوت انواع کرکره برقی اشاره خواهیم نمود.

قیمت کرکره برقی

بصورت کلی انواع کرکره برقی از تیغه و موتور کرکره تشکیل شده اند ، ولی این کرکره های برقی با توجه به کاربرد آن ،یکسری تفاوت های جزئی با یکدیگر دارند در قیمت کرکره برقی تاثیر گذار هستند. در ادامه به این تفاوت های جزئی اشاره خواهیم نمود.

قیمت کرکره برقی پارکینگ

کرکره برقی پارکینگ معمولاً ریزه کاری خاصی ندارد و تنها موردی که باید به آن اشاره نماییم این مورد است که نمی توانیم برای این نوع کرکره برقی جاقفلی و قفل آویز نصب نماییم. لذا باید با استفاده از تیغه های خاص یا ترفند های نصب خاص از باز شدن این کرکره برقی ها با استفاده از دیلم و... جلوگیری نماییم.

یکی از بهترین تیغه ها برای پارکینگ تیغه کرکره غضروف دار است که هم صدای کم دارد و هم در صورت دیلم نمودن کرکره برقی ، امکان باز نمودن آن به آسانی وجود ندارد. قیمت کرکره برقی پارکینگ با تیغه غضروف دار اندکی گرانتر از تیغه کرکره کرکره با تیغه سایز 80 معمولی است.

کرکره برقی و قیمت انواع آن

قیمت کرکره برقی بالکن

برای کرکره برقی بالکن از دو نوع تیغه کرکره آلومینیوم سایز 80 و یا تیغه کرکره شفاف غضروفدار استفاده می شود که قیمت کرکره شفاف اندکی از کرکره آلومینیوم 80 بالاتر است ولی ورود نور یکی از مزیت های اصلی این کرکره برقی است.

قیمت کرکره پنجره

قیمت کرکره برقی پنجره تقریباً مشابه بالکن است و تقریباً همان هزینه ها و قیمت را دارد. ولی موردی که هست معمولاً رول کرکره برقی بالکن به سمت داخل است و رول کرکره برقی پنجره به سمت بیرون است و گاهی خریداران برای رول کاور خریداری می کنند که همین قیمت را کمی بالاتر میبرد.

قیمت کرکره برقی سوله

کرکره برقی سوله معمولاً از تیغه سایز 100 استفاده می شود که اندکی از تیغه سایز 80 گرانتر است.

نکته ای که در مورد کرکره برقی سوله وجود دارد این است که در بعضی موارد این تیغه ها بصورت ترکیبی با تیغه های پلی کربنات شفاف استفاده می شوند که نور نیز به داخل سوله نفوذ کند که باز هم قیمت تمام شده کرکره برقی را اندکی بالا می برد.

نکته ای که در خصوص کرکره برقی سوله باید به آن توجه نمود وجود یا عدم وجود درب نفر رو است. در سوله های سنتی و قدیمی تر در داخل درب بزرگ آهنی یک درب نفر روی کوچک ایجاد می نمودند و جهت تردد عابر از آن استفاده می نمودند و یک درب بزرگ را مدام باز و بسته نمی کردند.

در کرکره برقی سوله امکان ایجاد درب نفر رو در داخل کرکره برقی وجود ندارد. یا باید یک درب نفر رو مجزا برای عبود افراد در داخل دیوار سوله ایجاد شود و اینکه کرکره برقی در طول روز در حدی باز باشد که افراد بتوانند از آن تردد نمایند.

قیمت کرکره برقی درب ورودی واحد

کرکره برقی ضد سرقت درب ورود واحد معمولاً جلوی درب ورودی واحد و درب ضد سرقت نصب می شود که ایمنی را بالاتر ببرد. این کرکره های برقی معمولاً با موتور تیوبلار و تیغه آلومینیوم کار می شوند. موردی که ممکن است قیمت تمام شده آنرا بالاتر ببرد ، موتور دارای برق اضطراری UPS و تولید کرکره برقی به رنگ طرح چوب است. همچنین بسیاری از خریداران برای زیبایی بیشتر تصمیم به نصب کاور رول کرکره برقی می نمایند که این مورد نیز قیمت را بالا می برد.

قیمت کرکره برقی مغازه

کرکره مغازه نرمال ترین کاربرد کرکره برقی است. معمولاً این کرکره ها با استفاده از تیغه نرمال آلومینیوم سایز 80 و یا تیغه شفاف با استفاده از موتور تیوبلار و یا ساید نصب می شوند. موردی که گاهی هزینه را بالاتر می برد برای مغازه هایی که رول به داخل هستند و یا رول آنها داخل تابلو می رود، در صورت رفتن برق دسترسی به خلاص کن موتور وجود ندارد.

در این موارد از موتور UPS دار استفاده می شود که قیمت کرکره برقی مغازه اندکی بالاتر می رود.

این محتوا تبلیغاتی است

کلمات کلیدی: کرکره برقی ، قیمت کرکره برقی ، قیمت انواع کرکره برقی ، نصب کرکره ، کرکره برقی ، قیمت کرکره برقی ، قیمت انواع کرکره برقی ، نصب کرکره برقی ، قیمت نصب کرکره برقی ، کرکره برقی ضد سرقت ، کرکره برقی ارازن قیمت ،کرکره برقی اتومات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا