مشاور فرمانده کل سپاه سخنران مراسم 9 دی ایلام است


مشاور فرمانده کل سپاه سخنران مراسم 9 دی ایلام است

ایلام - ایرنا - سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری مراسم بزرگداشت خلق حماسه 9 دی ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران این آئین است.

حجت الاسلام علی چراغی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مراسم در شهر ایلام ساعت 10 صبح روز یکشنبه 9 دی ماه در محل مسجد جامع برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: سخنران ویژه این مراسم دکتر علی محمد نایینی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس کشور خواهد بود.
چراغی پور با بیان اینکه تمهیدات لازم به منظور برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در سطح استان اندیشیده شده افزود: با توجه به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شرایط کنونی ایران اسلامی در منطقه و جهان ، اجرای پرمحتوا و به دور از موازی کاری مراسم و مناسبت های انقلابی از ضرورتی انکارناپذیر برخوردار است.
وی گفت: سالروز حماسه 9 دی فرصتی مناسب برای بصیرت افزایی و تبیین نقش بی بدیل ولایت فقیه در عبور عزتمندانه از بحران ها و حفظ دستاوردهای گرانسنگ نظام اسلامی است.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام بیان کرد: عزت و اقتدار چهل ساله انقلاب اسلامی مرهون رهبری های حکیمانه امام راحل، مقام معظم رهبری و حضور آگاهانه مردم زمان شناس بوده که امروز در اوج افتخار می درخشد.
وی در پایان از اقشار مختلف مردم برای شرکت پرشور و آگاهانه در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی که تجلی و نماد ولایت مداری و بصیرت مثال زدنی ملت ایران محسوب می شود دعوت کرد.
7171/6119

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...