سفر رهبری به قزوین برای این دیار مملو از دستاورد بود


سفر رهبری به قزوین برای این دیار مملو از دستاورد بود

قزوین – ایرنا – استاندار قزوین گفت: سفر مقام معظم رهبری به قزوین برای این دیار کهن مملو از خیر و برکت و دستاوردهای مادی و معنوی بود.

عبدالمحمد زاهدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به مناسبت سالروز سفر تاریخی و پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به قزوین، سفر رهبری به قزوین نقطه عطفی در تاریخ این دیار دانست و گفت: این سفر خاطره انگیز و تاریخی دستاوردهای مادی و معنوی گرانبهایی برای قزوین داشت که به خوبی قابل لمس است.
وی خاطرنشان کرد: رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری در این سفر چراغ راه رشد و توسعه علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی قزوین است و باید با دقت و تمعق بیشتر نسبت به این رهنمودها گام های بلندی برای پیشرفت استان برداشت.
استاندار قزوین اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این سفر پرخیر و برکت با دقت بالا و ریزبینانه به همه زوایای قزوین از تاریخ و فرهنگ این دیار کهن، عالمان و بزرگان آن گرفته تا ظرفیت های فرهنگی، علمی و اقتصادی آن پرداختند و چشم انداز و نقشه راه خوبی را برای اعتلای این بخش سرزمین میهن اسلامی تبیین، ترسیم و به مسئولان ارایه نمودند.
وی اظهار داشت: این سفر پرخیر و برکت مصوبات کلیدی و راهگشایی نیز با خود به دنبال داشت که موجب توسعه و رشد قزوین در شاخص های مختلف شد که از جمله مهم ترین آنها باید به بیمارستان 220 تختخوابی ولایت و همچنین ورزشگاه 15هزار نفری سردار آزادگان اشاره کرد.
استاندار قزوین گفت: ساخت جاده قزوین-الموت-تنکابن که در دست اجراست و با بهره برداری از آن شاهد رشد روزافزون توسعه الموت و تقویت گردشگری استان خواهیم بود نیز از دیگر مصوبات این سفر تاریخی بود.
وی با اشاره به راه اندازی ستاد احیای دشت قزوین پیرو تاکید رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: معظم له در این سفر تاریخی بر لزوم احیای دشت قزوین به عنوان یکی از دشت های حاصلخیز کشور تاکید داشتند.
زاهدی ادامه داد: تاکید مقام معظم رهبری بر احیای این دشت حاکی از عمق نگاه ایشان به مسایل توسعه ای این سرزمین بود و ظرفیت بسیار خوبی برای مدیران استان در جهت حل مسایل و مشکلات این دشت حاصلخیز در جهت رونق بخشیدن به حوزه کشاورزی به شمار می رود.
استاندار قزوین اظهار داشت: با تعامل و هم افزایی بین شخصیت ها، گروه ها و احزاب، مدیران دستگاه ها و اقشار مختلف مردم باید در راستای توجه به منویات مقام معظم رهبری در جریان سفر تاریخی ایشان به قزوین برای رشد و اعتلای همه جانبه این استان شهیدپرور و افتخارآفرین بیش از پیش تلاش کنیم.
مقام معظم رهبری 25 آذرماه 1382 به قزوین سفر کردند و برای چهار روز میهمان مردم شهید پرور این دیار بودند.
3013

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رهبری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری