بازی Super Smash Bros. Ultimate هنگام انتشار 1.3 میلیون نسخه در ژاپن فروخته است


بازی Super Smash Bros. Ultimate هنگام انتشار 1.3 میلیون نسخه در ژاپن فروخته است

همان طور که پیش از انتشار تصور می‌شد، بازی Super Smash Bros. Ultimate در همه زمینه‌ها فوق‌العاده موفق عمل کرده و نه تنها مورد توجه منتقدان بوده، بلکه در زمینه فروش نیز آمار بی نظیری را از آن خود کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت گیمشات همراه باشید. زمانی که سازندگان بازی و شرکت نینتندو، با نمایش یک تریلر فوق‌العاده و منفجر کننده،...

همان طور که پیش از انتشار تصور می‌شد، بازی Super Smash Bros. Ultimate در همه زمینه‌ها فوق‌العاده موفق عمل کرده و نه تنها مورد توجه منتقدان بوده، بلکه در زمینه فروش نیز آمار بی نظیری را از آن خود کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت گیمشات همراه باشید.

زمانی که سازندگان بازی و شرکت نینتندو، با نمایش یک تریلر فوق‌العاده و منفجر کننده، تمام شخصیت‌های خلق شده در تاریخ به وسیله نینتندو و نابود شدن آن‌ها به وسیله یک نیروی اهریمنی را در یک نبرد حماسی نشان دادند، هیچ شکی وجود نداشت که بازی Super Smash Bros. Ultimate تبدیل به یکی از پرفروش ترین عناوین در سال و در سری می‌شود. موفقیت بازی تقریبا تضمین شده بود و همه منتظر بودند تا ببینند که بازی Super Smash Bros. Ultimate تا چه حد در زمان عرضه موفقیت کسب می‌کند. زمانی که آمار فروش بازی در منطقه بریتانیا منتشر شد، همه چیز بوی موفقیت عظیمی برای Super Smash Bros. Ultimate را می‌داد چرا که به طور کلی، نینتندو معمولا در این منطقه موفقیت خاصی کسب نمی‌کند و همیشه ضعیف ظاهر می‌شود اما فروش خوب بازی جدید آن‌ها در بریتانیا بسیار خوشحال کننده بود. حال، با فروش خوب بازی در بریتانیا، قطعا انتظار فروش طوفانی Super Smash Bros. Ultimate در مناطق دیگر جهان را داریم.

حال، به لطف گزارشی که توسط فامیتسو معتبر به دست رسیده، میزان فروش بازی Super Smash Bros. Ultimate در چند روز ابتدایی عرضه آن در ژاپن به دست آمده است و باید بگوییم که این آمار حیرت انگیز است! فامیتسو که به صورت هفتگی، آمار فروش بازی‌ها و کنسول ها را در کشور ژاپن پیگیری می‌کند، گزارش داده که بازی Super Smash Bros. Ultimate در هفته گذشته (به معنی 3 روزی که در بازار موجود بوده)، میزان 1.3 میلیون نسخه در ژاپن فروخته است. این بدان معنی است که این بازی پر طرفدار در روز جمعه عرضه شده، و با احتساب روز شنبه و یکشنبه، سه روز در بازار ژاپن موجود بوده که در این مدت، 1.3 میلیون فروش داشته است.

برای درک بهتر آمار فوق‌العاده‌ای که Super Smash Bros. Ultimate به جای گذاشته، بگذارید بگوییم که این آمار نه تنها از آمار فروش تمام نسخه‌های پیشین سری Smash Bros بالاتر است، بلکه از نظر فروش در هنگام انتشار، از تمامی عناوین غیر Pokemon شرکت نینتندو (همه عناوین به غیر از سری Pokemon)، پیشی می‌گیرد. این قطعا یک آمار فروش دیوانه کننده از بازی Super Smash Bros. Ultimate است که موفقیت بازی را از هم‌اکنون تضمین می‌کند. قطعا تا مدت ها نام این بازی را در رده‌های بالایی فهرست فروش هفتگی ژاپن، یا حتی مناطق دیگر خواهیم دید.

نظر شما در مورد عملکرد عالی بازی Super Smash Bros. Ultimate در زمینه فروش چیست؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بازی Super Smash Bros. Ultimate هنگام انتشار 1.3 میلیون نسخه در ژاپن فروخته است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ رونماییِ چین از اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی