محسن محمدی بر اثر تصادف درگذشت


محسن محمدی بر اثر تصادف درگذشت

محسن محمدی (نوازنده کمانچه) عضو گروه موسیقی نوای اشراق زنجان که برادر اصغر محمدی نوازنده شناخته شده سنتور در زنجان است، بیستم آذرماه بر اثر سانحه تصادف درگذشت. نوشته محسن محمدی بر اثر تصادف درگذشت اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

محسن محمدی بر اثر تصادف درگذشتمحسن محمدی بر اثر تصادف درگذشتمحسن محمدی (نوازنده کمانچه) عضو گروه موسیقی نوای اشراق زنجان که برادر اصغر محمدی نوازنده شناخته شده سنتور در زنجان است، بیستم آذرماه بر اثر سانحه تصادف درگذشت.

محسن محمدی فعالیت تئاتر خود را از سال ۱۳۷۴ همزمان با دوران درسی راهنمایی خود در بازیگری در چند نمایش و شرکت در جشنواره های دانش آموزی آغاز نمود. از فعالیت مهم ایشان در عرصه ی تئاتر می توان به کسب مقام اول کشوری بازیگری نوجوان در نمایش “عروسک کوکی” به کارگردانی “امیر نعمتی” درسیزدهمین جشنواره ی تئاتر سوره در یاسوج در سال ۱۳۷۶ اشاره کرد.

وی فعالیت موسیقی خود را از سال۱۳۶۹ وبا تشویقهای برادر بزرگ خودآقای اصغر محمدی وبا نوازندگی سازسنتور نزد ایشان آغاز کرد، ازسال ۱۳۷۲نوازندگی ساز کمانچه را نزد آقای سعید اسکندریون فرا گرفت و برای ادامه فراگیری این ساز نزد آقای ابراهیم نقدیان در تهران رفت.

ایشان همچنین دستی در نواختن سازهای سنتور و تنبک و ساز دهنی هم داشتند و به تدریس سازهای کمانچه و ساز دهنی در شهر خود مشغول بوند.

محسن محمدی بر اثر تصادف درگذشت

محسن محمدی بر اثر تصادف درگذشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند