کشف احتکار ٩6میلیارد تومانی در مشهد


کشف احتکار ٩6میلیارد تومانی در مشهد

شهرآرا آنلاین (/fa/component/roojanews/frame.html?href=../../) - سهیل دیبا |به گزارش شهرآرا، نان به نرخ روز خوردن حکایت محتکران کالاهایی است که با مکری نفرت‌انگیز به دنبال سودهای کلان یک شبه می‌گردند. برای‌ آن‌ها فرقی نمی‌کند که...


شهرآرا آنلاین - سهیل دیبا |به گزارش شهرآرا، نان به نرخ روز خوردن حکایت محتکران کالاهایی است که با مکری نفرت‌انگیز به دنبال سودهای کلان یک شبه می‌گردند. برای‌ آن‌ها فرقی نمی‌کند که چندین کیلومتر دورتر از انبارهای مملو از کالاهایی که به قصد گران‌شدن مخفی کرده‌اند، چقدر نیازمند وجود دارد و عده‌ای حتی برای نان شبشان مانده‌اند.

اما از آنجا که می‌گویند بالای هر مکری، مکری بالاتر است، پلیس توانست به حیله این محتکران پی ببرد و با دستور سردار تقوی، فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گروهی از مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی ۵انبار در سطح مشهد را کشف کند.

پس از هماهنگی قضایی این انبارها با حضور کارشناسان اداره کل صمت مورد بازرسی قرار گرفتند که در نتیجه ٩۵تن کنجد، ١٩تن برنج خارجی و مقادیر زیادی کالاهای مصرفی کشف شد. طبق برآورد کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه ٩۶میلیارد ریال برآورد شد.

در‌‌این‌باره همچنین ۵سودجو دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...