دیدار بوکا و ریورپلاته گران ترین بازی دوستانه تاریخ است


دیدار بوکا و ریورپلاته گران ترین بازی دوستانه تاریخ است

تهران- ایرنا- «خوان رومن ریکلمه» بازیکن اسبق تیم بوکاجونیورز در واکنش به انتقال فینال جام لیبرتادورس به کشور اسپانیا و بازار سیاه بلیت این بازی، اظهار داشت: «سوپرکلاسیکو» ما را از دستانمان ربودند و دیدار بوکا و ریور به گران ترین بازی «دوستانه» تاریخ تبدیل خواهد شد.

به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی «ای اس پی ان» روز چهارشنبه نوشت: به دنبال افزایش نرخ بلیت فینال جام لیبرتادورس (جام باشگاه های آمریکای جنوبی) در بازار سیاه اسپانیا به 2 هزار یورو، بازیکن اسبق بوکاجونیورز و تیم ملی آرژانتین، از تصمیم کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کونمبول) مبنی بر انتقال این بازی به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مادرید، به تندی انتقاد کرد. این بازی قرار است روز یکشنبه برگزار شود.
نبرد سنتی رقیبان دیرینه آمریکای جنوبی یعنی بوکا جونیورز و ریورپلاته موسوم به «سوپرکلاسیکو» که قرار بود 24 نوامبر در ورزشگاه مانیومنتال برگزار شود، پس از حمله هواداران ریورپلاته به اتوبوس تیم میهمان و زخمی شدن تعدادی از بازیکنان این تیم، به تعویق افتاد.
یکی از هواداران تیم ریورپلاته که برای عبور دادن منور از گیت ورودی ورزشگاه، آن را با نوار چسب به بدن کودکی که به همراه آورده بود متصل و مخفی کرده بود، بازداشت شد.
در این بین، ریکلمه در گفتگو با شبکه رادیویی «رادیو میتره» آرژانتین اظهار داشت: بعضی چیزها فقط و فقط به ما تعلق دارند، چیزهای مثل اَسادو (باربیکیو)، ماته (نوشیدنی گرم کافئین دار)، دولسه دی لِچی (شکلات کارامل).
وی ادامه داد: آن ها سوپرکلاسیکوی ما را از چنگمان درآوردند و این اتفاق خوبی نیست؛ سرانجام یک روز مجبور خواهیم شد این بازی را در خاک آرژانتین برگزار کنیم، تکلیف در آن روز چیست؟!
تیم ریورپلاته در روزهای پایان هفته، با تصمیم کونمبول برای انتقال بازی به برنابئو مخالفت کرد و «مارچلو گایاردو» سرمربی این تیم نیز خواهان برگزاری بازی در آرژانتین شد.
هافبک پیشین بوکاجونیورز افزود: به همان اندازه که دوست دارم بوکا قهرمان شود، می خواهم بازی در کشورمان برگزار شود؛ اما نبرد ریورپلاته و بوکاجونیورز قرار است به گران ترین بازی دوستانه تاریخ تبدیل شود.
در این بین، تیم بوکا جونیورز بلیت های اختصاص داده شده به خود را در مادرید اسپانیا به قیمت 86 یورو به فروش گذاشته است.
مادریدی ها نیز تعداد 7 هزار فقره بلیت سهمیه خود را با قیمتی بین 80 تا 250 یورو، در عرض چند ساعت به فروش رساندند، این در حالی است که هر نفر تنها مجاز به خرید 2 بلیت بود؛ بلیت هایی که بلافاصله پس از خریداری شدن با افزایش چند برابری قیمت (از 170 تا 2هزار و 200 یورو)، به طور برخط به فروش مجدد گذاشته شد.
براساس گزارش روزنامه آ. اس اسپانیا، بلیت های فروخته شده به مادریدی ها، اختصاصی نبوده و این بدان معنا است که همه افراد می توانند برای روود به ورزشگاه از آن استفاده کنند.
علاوه بر این، قیمت پرواز مستقیم از بوینس آیرس به مادرید و بالعکس تقریبا 1100 یورو است که با توجه به فرصت اندک باقی مانده تا زمان برگزاری بازی، احتمالا 2 برابر خواهد شد.
کاروان بوکاجونیورز امروز (چهارشنبه) به مادرید رسید و پرواز ریورپلاته هم فردا به زمین می نشیند.
ورزشی**3991**1584

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند