تم شب یلدا


تم شب یلدا

تم شب یلدا ,تم های شب یلدا,تم برای شب یلدا تم هندوانه برای شب یلدا تم هندوانه یا تم یلدا در فصل تابستان بخاطر گرم بودن هوا دوست داشتنی هست و در زمستان مناسب شب یلدا و جشن و میهمانیهای یلدا هست.تمی شاد همراه با رنگهای پر از انرژی و محبوب کودکان هست. بشقاب های سبز … نوشته تم شب یلدا اولین بار در پورتال جامع ایران بانو پدیدار شد.

تم شب یلدا
تم شب یلدا ,تم های شب یلدا,تم برای شب یلدا
تم شب یلدا

تم هندوانه برای شب یلدا

تم هندوانه یا تم یلدا در فصل تابستان بخاطر گرم بودن هوا دوست داشتنی هست و در زمستان مناسب شب یلدا و جشن و میهمانیهای یلدا هست.تمی شاد همراه با رنگهای پر از انرژی و محبوب کودکان هست. بشقاب های سبز و قرمز تهیه کنید برای دسر یلدا انواع ژله و کرم در سه رنگ سبز، قرمز و سفید درست کنید .

اگر قصد برگزاری جشن تولد یا میهمانی با تم هندوانه دارید ما چند ایده برای تزیینات با هندوانه برای شما داریم.

نوشته های مشابه

کیک هندوانه ای شکل برای شب یلدا بپزید یا بخرید

مدلهای زیبایی از کیک هندوانه ای شکل :

تم شب یلدا

تم برای شب یلدا

تم شب یلدا

تم یلدایی

تم شب یلدا

تم عکس شب یلدا

تم شب یلدا

تم شب یلدا

تم شب یلدا

تم شب یلدا

تم شب یلدا

بستنی هندوانه ای

تم شب یلدا

گوشت هندوانه در آورید،بگذارید داخل فریزر کمی یخ بزند و به شکل اسکوپ در آورده و بر روی نون بستنی قیفی بچینید تا یک بستنی هندوانه‌ای خنکی داشته باشید.

کاپ کیک هندوانه

تم شب یلدا

تم شب یلدا

هر دستور کاپ کیکی که دوست داشتید، امتحان کنید.فقط باید داخل مایع کاپ کیک چیپس شکلاتی بریزید تا شکل تخم هندوانه در بیایید و کمی هم رنگ خوراکی قرمز اضافه کنید.برای روی کاپ کیک هندوانه خامه زده شده با رنگ سبز ترکیب کنید.

طرز تهیه کاپ کیک هندوانه ای :

مواد لازم:

آرد. ۳۰۰ گرم
شکر. ۱۵۰ گرم
تخم مرغ. ۴ عدد
روغن مایع. ۱ پیمانه
بیکینگ پودر. ۲ ق چ
وانیل. ۱/۸ ق چ
نمک ۱/۸ ق چ
پودر ژله. یک بسته ۱۰۰ گرمی
رنگ خوراکی سبز. به مقدار لازم
آب میوه. ۲/۳ پیمانه
شکلات چیپسی. به مقدار لازم
خامه. برای تزیین

طرز تهیه:

سعی کنید متناسب با هر پودر ژله ای که استفاده می کنید از آب میوه همان میوه در دسر شب یلدا استفاده کیند. یا اگر به آب همان میوه دسترسی نداشتید سعی کنید از شیر استفاده کنید. برای تهیه دسر شب یلدا ابتدا آرد، نمک، بیکینگ پودر و پودر ژله را داخل ظرف ریخته و کاملا با هم مخلوط کنید.

سپس شکر و تخم مرغ ها را همراه با وانیل داخل ظرف جداگانه ای ریخته و حدود ۵ دقیقه با همزن به هم بزنید. روغن مایع را کم کم به مخلوط تخم مرغ، شکر و وانیل اضافه کنید. سپس آب میوه را به آن اضافه کنید. (بهتر است از آب هندوانه استفاده کنید اما اگر به این میوه دسترسی ندارید می توانید از شیر استفاده کنید.)

اکنون مخلوط آرد، نمک، بیکینگ پودر و پودر ژله را کم کم به مایه فوق اضافه کرده و با دور کند همزن آن را هم بزنید تا با هم مخلوط شوند. در صورت کم رنگ بودن مخلوط از مقدار کمی رنگ خوراکی استفاده کنید. در صورت تمایل می توانید از میزان شکر دستور کم کرده و از یک بسته دیگر پودر ژله استفاده کنید تا مخلوط رنگ و عطر بیش تری داشته باشد.
شکلات چیپسی را به مخلوط اضافه کنید. در این مرحله از تهیه دسر شب یلدا مایه کیک را داخل قالب بریزید و با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد به مدت ۳۰ تا ۴۰ دقیقه یعنی تا زمانی که کاملا مغزپخت شود داخل فر قرار دهید. پس از سردشدن کاپ کیک ها آن ها را به کمک ماسوره با خامه ای که با رنگ سبز مخلوط کرده اید تزیین کنید و مقداری از شکلات چیپسی را هم روی آن بپاشید

ژله هندوانه

تم شب یلدا

تم شب یلدا با نمد

تم شب یلدا

ژله با طرح هندوانه برای شب یلدا

تم شب یلدا

یک پرتقال از وسط نصف کنید و محتویات داخل آنرا خارج کنید.ژله هندوانه داخل پوست پرتقال بریزد و وقتی ژله سفت شد شکل قا‌چ‌های هندوانه برش بزنید و با چیپس شکلاتی تزیین کنید.

تزیین بادکنک با تم هندوانه

تم شب یلدا

با ماژیک نقطه‌هایی بر روی بادکنک‌های قرمز نقاشی کنید.

دو مدل ریسه برای تزیین تم هندوانه

ریسه هندوانه با کاغذ کاپ کیک

تم شب یلدا

دو رنگ کاغذ کاپ کیک قرمز و سبز تهیه کنید و مانند شکل تا بزنید و داخل هم قرار دهید.مناسب برای تزیینات شب یلدا

ریسه هندوانه یا الگوی هندوانه و سفره توری گرد

تم شب یلدا

برای درست کردن این ریسه هندوانه ابتدا الگوی هندوانه را دانلود کنید و به تعداد لازم پرینت بگیرید .طبق خط‌های مشخص شده تا بزنید .سفره کاغذی توری از وسط تا بزنید و لبه الگوی هندوانه با چسب حرارتی به لبه خط وصل سفره توری بچسبانید.سفره توری از روی نخ کلفت به فواصل منظم آویزان کنید تا ریسه شما درست شود.

گیفت شب یلدا

تم شب یلدا

تم شب یلدا

هر جشن تولد یا میهمانی برای بچه‌ها با جایزه دوست داشتنی‌تر هست. کیف مدل هندوانه درست کنید و داخل آنرا پر از شیرینی و تنقلات کنید تا هدیه شب یلدا برای کودکان درست کنید. یک بشقاب یکبار مصرف سفید را طرح هندوانه رنگ آمیزی کنید.از وسط تا بزنید و لبه‌ها با چسب حرارتی یا منگنه بهم وصل کنید.قبل از اینکه کامل همه لبه‌ها بهم وصل کنید، هدیه مورد نظر داخل کیف هندوانه بریزید و بچه‌ها غافلگیر کنید.

تزیین هندوانه

تم شب یلدا

در تم هندوانه شما از انواع میوه‌های تازه برای تزیین می‌توانید استفاده کنید و با غالب‌های مختلف برش‌های زیبایی از هندوانه را می‌توانید درست کنید و تزیینات زیبایی برای خوراکی شب یلدا داشته باشید.

کیک هندوانه تازه

تم شب یلدا

تزیین هندوانه

تم شب یلدا

هندوانه شب یلدا

تم شب یلدا

با برش پوست هندوانه عدد سال تولد کودکتان را در آورید.برای تزیین میز تولد بسیار چشمگیر و جذاب هست.

گلدان هندوانه

تم شب یلدا

با هندوانه گلدان گل درست کنید.داخل هندوانه را خالی کنید. ساقه گل ها متناسب با ارتفاع هندوانه قیچی کنید و گل‌ها داخل آن بچینید.یک تزیین زیبا برای تم هندوانه و مناسب میهمانی شب یلدا

سالاد هندوانه‌ای

تم شب یلدا

تم شب یلدا

لباس مناسب تم هندوانه

تم شب یلدا

تم لباس شب یلدا

تم شب یلدا

تم شب یلدا

تم شب یلدا

تم شب یلدا

تم شب یلدا | تم برای شب یلدا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تفسیر و رازهای بسیار خواندنی روشن کردن شمع