واکنش‌ها به اظهارات عجیب یک نماینده مجلس درباره چادر!


واکنش‌ها به اظهارات عجیب یک نماینده مجلس درباره چادر!

در واکنش به اظهارات پروانه سلحشوری درباره حجاب و ارتباط دادن عمل گردن خود با پوشیدن چادر، بسیاری موضع گرفتند.

مجله مهر: به دنبال صحبت‌های پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران درباره حجاب، کاربران فضای مجازی واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشته است. این نماینده عضو لیست امید، دلیل عمل جراحی گردن‌اش را پوشیدن چادر عنوان کرده است!

علاوه بر حجت‌السلام علی سرلک که در اینستاگرام خود پاسخی به این سخنان داده، برخی کاربران شبکه اجتماعی نیز توییت‌های انتقادی ارسال کرده‌اند.

رزونانس: ‏عجیبه، ‎پروانه سلحشوری بار سنگین نمایندگی رو روی دوشش حس نمیکنه، ولی ۳۰۰ گرم چادر رو چرا!

محمد مهدی عبدالهی: امام صادق، حجاب زن برای طراوت و زیبایی اش مفیدتر می‌باشد (المستدرک، ج٥) قابل توجه نماینده محترمی که بواسطه حجاب، دست و گردنش را از دست داد، آیا در سوگندنامه‌ای که یاد کردید بنا نبود که پاسدار حریم اسلام، باتقوا و پرهیزگار باشید؟

مادام کری: ‏یکی میشه ‎پروانه سلحشوری که علت عمل گردن و دستشو چادر میدونه! یکی هم میشه ‎سمیه حیدری قهرمان ۵ دوره مسابقات کشوری جودو که با افتخار تو مسابقات جهانی با چادر حاضر میشه و بخاطر حجابش از شرکت تو مسابقات بین المللی محرومش میکنن، ولی باز دست از چادر و حجابش بر نمیداره...

کیوان ساعدی: پروانه سلحشوری ‎اگه خدمتی برای مردم کرده بود گزارششو میداد، نه درباره ‎چادر که اجباری هم نیست ناله بزنه

وفا دوران: ‏دیدن حجاب واقعا محدودیت نبود، گفتن خب عامل بیماریش کنیم بلکه فرجی بشه.

سخنران: ‏شما که چادر سر کردن‌تون از سر اعتقاد نیست اگه میخواید چادر نپوشید عیب روش نذارید درش بیارید ما هم خوشحال می‌شیم از نماد‌های دینی استفاده ابزاری نشه.

محمد بینایی: ‏اینقدری که امثال ‎پروانه سلحشوری قداست چادر رو زیر سوال بردن مسیح علینژاد با اون همه بودجه و هزینه نتونست.

امن: باور آدم‌ها را دریابید نه آنچه خود را با آن نشان میدهند، یک عمر از چادر برای بهره برداری مادی خود استفاده کرد؛ وقتی بازنشسته شد باورش را علنی کرد. کاش عبرت بگیریم ملاک انتخاب و استخدام باور آدم‌ها باشد نه ظاهرشون.

رویا هاشمی: برای افراد معتقد چیزی که مهمه مفهوم حجابه؛ یکی با مانتو راحت‌تر بهش میرسه یکی با چادر! سوالم از خانم ‎پروانه سلحشوری اینه که همه این سال‌ها اسلحه گذاشتن پشت سرتون که چادر بپوشید تا این همه آسیب تحمل کنید؟ الان برای همکارتون ‎طیبه سیاوشی توی مجلس که چادری نیستند مشکلی پیش اومده؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان