سعادت رنت، بزرگترین ناوگان خدمات اجاره خودرو و ترنسفر در ایران


سعادت رنت، بزرگترین ناوگان خدمات اجاره خودرو و ترنسفر در ایران

عصر خودرو- صنعت اجاره خودرو در سال های اخیر توانسته است جایگاه خود را در میان مردم به دست آورده و روز به روز به متقاضیان آن اضافه شود. امروزه افراد بسیاری از خدمات اجاره ماشین برای سفر های درون شهری و بین شهری، خدمات ترانسفر فرودگاهی، تشریفات و بسیاری دیگر از کار های خود بهره می برند.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، با بالا رفتن تقاضا در این صنعت، شرکت های متعددی در زمینه اجاره خودرو شروع به فعالیت کرده و سعی در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان خود را دارند.
شرکت اجاره خودرو سعادت با بیش از چندین سال سابقه خدمات رسانی درخشان در زمینه اجاره ماشین، اجاره خودرو با راننده و یا بدون راننده، اجاره ون و یا اتوبوس و هم چنین خدمات توریستی به مسافران داخلی و خارجی یکی از بهترین و معتبر تربن برند های حال حاضر در این زمینه است که با جذب سرمایه گذاران و هم چنین همکاری با شرکت های تجاری بین المللی توانسته است تمامی زیر ساخت های لازم برای بهترین و با کیفیت ترین و در عین حال با مناسب ترین قیمت ها در زمینه اجاره خودرو ارزان و دیگر خدمات مرتبط را به متقاضیان خود عرضه کند.

شعب شرکت سعادت رنت
سعادت رنت برای تسهیل خدمات رسانی به مشتریان خود در سراسر ایران، در تمامی شهر های مهم ایران دارای نمایندگی بوده و علاوه بر آن در تمامی فرودگاه های داخلی و بین المللی این شهر ها به ویژه فرودگاه مهر آباد تهران و فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) آماده سرویس دهی به متقاضیان خود می باشد.
خدمات شرکت سعادت رنت
اگر قرار است مهمان مهمی برای شما بیاید و یا قرار است میزبان شخص مهمی برای یک قرار کاری باشید شما می توانید با استفاده از خدمات اجاره خودرو با راننده حمل و نقل اسان و راحتی را برای آن ها رقم بزنید و یا با خدمات ترانسفر فرودگاهی به استقبال آن ها در فرودگاه بروید. شرکت سعادت رنت با بهترین خودرو های تشریفاتی آماده خدمات رسانی به شما در این زمینه است.
اگر هم قصد سفر بین شهری دارید و می خوهید در مسیر خود در چند مقصد توقف داشته باشید، می توانید با اجاره خودرو بدون راننده و یا متناسب با تعداد همراهانتان با اجاره ون و یا اتوبوس یک سفر خاطره انگیز برای خود و هم سفرانتان رقم بزنید و از سفر در جاده های ایران لذت ببرید.
در کنار تمامی این خدمات، یکی از زمینه هایی که شرکت سعادت رنت به طور تخصصی فعالیت می کند اجاره ماشین عروس است. زوج های جوانی که می خواهند برای شب مراسم عروسی خود یک ماشین لوکس و مدرن سوار شوند می توانند با اجاره ماشین عروس به این خواسته ی خود برسند. هم چنین آن ها می توانند از دیگر خدمات سعادت رنت از جمله گل آرایی ماشین عروس و دسته گل عروس هم مطابق سلیقه خود بهره مند شوند.
مدارک لازم برای اجاره خودرو
برای اجاره خودرو بدون راننده شما شما نیاز به ارائه گواهینامه رانندگی، مدرک معتبر اشتغال به کار، مدارک شناسایی معتبر و یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرویی که می خواهید اجاره کنید به عنوان ضمانت و 1 میلیون تومان ودیعه دارید.
و برای اجاره خودرو با راننده نیازی به ارائه چک یا سفته به عنوان ضمانت و مبلغ ودیعه ندارید و کافیست هزینه ای را به عنوان پیش پرداخت واریز نمایید.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...