بازی Pokemon Let’s Go به آمار فروش فوق‌العاده‌ای در آمریکای شمالی رسیده‌ است


بازی Pokemon Let’s Go به آمار فروش فوق‌العاده‌ای در آمریکای شمالی رسیده‌ است

به تازگی خبر رسیده که بازی Pokemon Let’s Go توانسته‌ به آمار فروش فوق‌العاده و چشمگیری در آمریکای شمالی دست یابد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت گیمشات همراه باشید. اگر به یاد داشته باشید، پیش از انتشار Pokemon Let’s Go, Pikachu! و Let’s Go، اشاره کردیم که با عرضه این عنوان فوق‌العاده محبوب، طوفان بزرگی به پا می‌شود و بازی‌بازان و مردم...

به تازگی خبر رسیده که بازی Pokemon Let’s Go توانسته‌ به آمار فروش فوق‌العاده و چشمگیری در آمریکای شمالی دست یابد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت گیمشات همراه باشید.

اگر به یاد داشته باشید، پیش از انتشار Pokemon Let’s Go, Pikachu! و Let’s Go، اشاره کردیم که با عرضه این عنوان فوق‌العاده محبوب، طوفان بزرگی به پا می‌شود و بازی‌بازان و مردم عادی از سر تا سر جهان به وسیله آن سرگرم می‌شوند. حال، پس از گذشت مدتی از عرضه بازی Pokemon Let’s Go، این موضوع به همه ثابت شده و این عناوین در تمام نقاط جهان، آن هم به صورت انحصاری برروی کنسول نینتندو سوییچ به شدت می‌فروشند و آمار و ارقام را از آنِ خودشان می‌کنند.

ما تاکنون و با عرضه چارت‌ها و فهرست‌های فروش هفتگی از بازارهای مختلف، می‌دانستیم که دو بازی Pokemon Let’s Go Pikachu! و Let’s Go در زمینه فروش به خوبی عمل کرده‌اند اما زمانی که در همین دو-سه هفته ای که از عرضه این عناوین محبوب می‌گذرد، شاهد مناسبت‌هایی مانند جمعه سیاه (Black Friday) و تعطیلات روز شکرگذاری هستیم، قطعا فروش یک بازی سرگرم کننده و خانوادگی مانند Pokemon Let’s Go, Pikachu! و Let’s Go، شکل صعودی به خود می‌گیرد. به تازگی طی یک کنفرانس خبری از طرف شرکت نینتندو، فروش کنسول نینتندو سوییچ در ایالات متحده و در هفته گذشته (با احتساب جمعه سیاه)، شگفت انگیز بوده و در کنار این، از موفقیت فوق‌العاده بازی Pokemon Let’s Go در زمینه فروش نیز صحبت شد؛ عنوانی که قطعا دلیل اصلی موفقیت کنسول نینتندو سوییچ در هفته‌ های اخیر بوده است.

طبق اطلاعات منتشر شده در این نشست خبری، مشخص شد که بازی Pokemon Let’s Go از زمان عرضه، تنها در ایالات متحده، بیش از 1.5 میلیون نسخه فروخته است و توانسته عملکرد بسیار خوب و تاثیر گذاری از خود به نمایش بگذارد. موفقیت بازی Pokemon Let’s Go در آمریکای شمالی در حالی است که این بازی در بازار دیگر نقاط جهان نیز عملکرد بسیار خوبی دارد که طبیعتا گل سرسبد آن‌ ها، بازار ژاپن محسوب می‌شود. همچنین طبیعی است که با فروش خوب این عنوان محبوب، کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ نیز روزهای خوبی را سپری می‌کند و قطعا عملکرد خوب بازی Pokemon Let’s Go روی عملکرد نینتندو سوییچ تاثیر قابل توجهی می‌گذارد.

بازی Pokemon Let’s Go هم‌اکنون به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

نظر شما در مورد بازی Pokemon Let’s Go و فروش خوب این عنوان در ایالات متحده چیست؟
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بازی Pokemon Let’s Go به آمار فروش فوق‌العاده‌ای در آمریکای شمالی رسیده‌ است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان