ولنتینو روسی: موتور 2019 یاماها پیشرفت قابل توجهی نداشته است


موتوجی پی ایران – ولنتینو روسی می گوید آپدیت هایی که یاماها برای تست های موتوجی پی والنسیا و خرز آورده، به اندازه ی کافی برای رقابت و کسب پیروزی خوب نیستند. در روز ابتدایی تست خرز دو موتورسوار دوکاتی، دنیلو پتروچی و آندره دویزیوسو بهترین زمان ها را به ثبت رساندند. ماوریک وینالس نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت اما این در حالیست که دیگر موتورسوار...

موتوجی پی ایران – ولنتینو روسی می گوید آپدیت هایی که یاماها برای تست های موتوجی پی والنسیا و خرز آورده، به اندازه ی کافی برای رقابت و کسب پیروزی خوب نیستند.

در روز ابتدایی تست خرز دو موتورسوار دوکاتی، دنیلو پتروچی و آندره دویزیوسو بهترین زمان ها را به ثبت رساندند. ماوریک وینالس نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت اما این در حالیست که دیگر موتورسوار یاماها یعنی روسی زمان هفدهم را به ثبت رساند و فاصله ی 1.6 ثانیه ای با رده نخست داشت.

ولنتینو روسی: موتور 2019 یاماها پیشرفت قابل توجهی نداشته استولنتینو روسی: موتور 2019 یاماها پیشرفت قابل توجهی نداشته است جدول اولین روز تست موتوجی پی خرز 2018

یاماها دو موتور را برای تست والنسیا و خرز آورده است اما روسی معتقد است که هیچ کدام آن ها پیشرفتی را ندارند که او انتظار داشت:

مشکل اینجاست که ما گام بزرگی بر نمیداریم. وقتی که با موتور در حال دور زدن هستم بسیاری از مشکلات هنوز مانند قبل است.

در طبقه بندی کلی، من خیلی با پشت در تقلا هستم زیرا مشکل من زمانی است که لاستیک نو دارم و در پایان هم زمان مناسبی ندارم. جدا از این، مهم ترین چیز تمرکز بر روی سرعت است که ما بسیار سریع نیستیم.

بچه های بالای جدول از ما سریع تر هستند. مشکل ما انتخاب درست از بین دو موتور آورده شده نیست بلکه هر دوی آن ها پیشرفتی را ندارند که ما نیاز داریم. این نظر من است.

ولنتینو روسی: موتور 2019 یاماها پیشرفت قابل توجهی نداشته استولنتینو روسی: موتور 2019 یاماها پیشرفت قابل توجهی نداشته است ولنتینو روسی – تست موتوجی پی خرز 2018

روسی همچنین افزود که مشکل خوردگی لاستیک ها هنوز برطرف نشده و همین باعث می شود که یاماها از دوکاتی و سوزکی در استفاده از لاستیک ها کندتر باشد:

با لاستیک های نو ما سریع هستیم، ماوریک بسیار سریع است و فرانکو موربیدلی نیز سریع است. بعد از چند دور دوکاتی و سوزوکی سرعت بهتری دارند.

اگر برای مسابقه ما پنجم، ششم یا هفتم باشیم یا اگر تصادفی در جلو رخ دهد و ما چهارم باشیم نمی توانیم برای پیروزی رقابت کنیم.

ما بخش های دیگری نیز داریم که به خوبی کار کردن آن ها در هر حالتی در طول فصل بسیار مهم است و ما امیدواریم که بتوانیم بهبود پیدا کنیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تفسیر و رازهای بسیار خواندنی روشن کردن شمع