دلایل خیانت زنان متاهل | چرا زن شوهر دار خیانت می کند؟


دلایل خیانت زنان متاهل | چرا زن شوهر دار خیانت می کند؟

نخستین سوالی که پس از خیانت زن و یا مرد در ذهن همسرشان شکل می گیرد این است که چرا؟ واقعا دلیل خیانت کردن یک زن و یا مرد به همسرش چیست؟ در این بش به این دلایل می پردازیم. دلایل خیانت زنان متاهل مطالعات اخیر انجام شده در دانشگاه جویلف در کانادا در راستای پاسخ دهی … نوشته دلایل خیانت زنان متاهل | چرا زن شوهر دار خیانت می کند؟ اولین بار در مجله...

نخستین سوالی که پس از خیانت زن و یا مرد در ذهن همسرشان شکل می گیرد این است که چرا؟ واقعا دلیل خیانت کردن یک زن و یا مرد به همسرش چیست؟ در این بش به این دلایل می پردازیم.

دلایل خیانت زنان متاهل

مطالعات اخیر انجام شده در دانشگاه جویلف در کانادا در راستای پاسخ دهی به این سوال به نتایج و پاسخ هایی را در نتیجه داشت که در ادامه می خوانید.

دلیل اصلی خیانت مردان یک دلیل اصلی دارد و تقریبا اصلی ترین دلیل خیانت مردان داشتن یک رابطه جنسی و پر کردن خلا این رابطه است اما آیا دلیل خیانت کردن زنان هم همین می باشد؟ دلیل اصلی خیانت زنان چیست؟

همسرم به من توهین می کند و مانند یک برده با من برخورد می کند

خانم هایی که به اجبار همسرشان از تحصلات، شغل و یا هر نوع تفریحی که داشتند دور شده اند همیشه به دنبال یک راه حل برای جبران این کمبود هستند و یا به نوع می خواهند این کمبود را تلافی کنند. وقتی که اعتماد به نفس یک زن از سوی همسرش گرفته می شود او مسیر نادرست را انتخاب می کند. اما باید دانست که با محدود شدن یک زن او باید با صحبت کردن با والدین خود و یا همسر و یا حتی یک روانشناس به فکر چاره ای برای خود باشد نه این تلافی کند.
 
 

تمام دلایلی که باعث خیانت یک زن متاهل می شوند

همسرم درگیر کار است و هیچ توجهی به من نمی کند

یک زن همیشه نیار به توجه و محبت همسرش دارد و این جزو خصلت های زنانه است. این نیاز به مردان هم وجود دارد اما خانم ها در مورد تحمل کمبودها کمی ضعیف تر از مردان عمل می کنند.

در نتیجه اینکه چون همسرم به من هیچ توجهی نمی کرد من به او خیانت کردم اضلا مورد پذیرش نیست زیرا یک زن برای جلب محبت همسرش باید به او بیشتر محبت کند اما اگر همسر او واقعا غیر قابل تحمل است باید از شخصی کمک بگیرد تا برای این مشکل راه حل پیددا کند. آقایان باید بدانند که خیانت زنشان رابطه مستقیمی با رفتارها و کاستی هایی از طرف انها دارد زیرا که زمانی که یک زن اگر از سوی همسرش از لحاظ محبت و احترام تامین باشد هیچ وقت فکر خیانت نمی کند.
 
دلایل خیانت زنان متاهل | چرا زن شوهر دار خیانت می کند؟

دلم می خواست مانند فیلم ها زندگی کنم

راهروهای دادگاه پر از زن و شوهرهایی است که زندگی شخصیت های فیلم های ماهواره ای را الگوی زندگی خود می کنند و سرانجام زندگی خود را از دست می دهند. باید بدانید که حتی کشورهای اروپایی هم تماشا کردن این نوع فیلم را به مردم توصیه نمی کنند و تا حد امکان شرایط پخش این سریال ها را محدود می کنند.

همسرم وفادار به من نیست

احمقانه ترین دلایل آن دسته از دلایلی می باشند که برای لجبازی و یا تلافی یک زندگی را از هم می پاشند. اگر یکی از زوجین اشتباهی را نه همیشه و از روی عمد مرتکب می شوند طرف مقابل باید او را متوجه اشتباهاش کند و البته باید از راه صحیح آن صورت بگیرد.

یک پیام برای زوج های عزیز
کانون زندگی بسیار ارزشمند است و بقدری ارزش دارد که نیاز به تلافی و یا پیروی کردن از زندگی شخصیت فیلم ها نباشد.
 
 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خيانت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خطا کار