گزارش: زمان انتشار بازی Death Stranding و Ghost of Tsushima ماه آینده مشخص می‌شود


گزارش: زمان انتشار بازی Death Stranding و Ghost of Tsushima ماه آینده مشخص می‌شود

گزارش جدیدی حکایت از این دارد که سونی خود را برای اعلام زمان انتشار بازی Death Stranding و Ghost of Tsushima و همچنین Dreams طی رویداد The Game Awards آماده کرده است. به‌تازگی سایت برزیلی Combo Infinito گزارش داده است که به گفته‌ی منابع نزدیکش به سونی برزیل، طی رویداد The Game Awards که در 6 دسامبر (15 آذر) برگزار خواهد شد، سونی از تاریخ انتشار...

گزارش جدیدی حکایت از این دارد که سونی خود را برای اعلام زمان انتشار بازی Death Stranding و Ghost of Tsushima و همچنین Dreams طی رویداد The Game Awards آماده کرده است.

به‌تازگی سایت برزیلی Combo Infinito گزارش داده است که به گفته‌ی منابع نزدیکش به سونی برزیل، طی رویداد The Game Awards که در 6 دسامبر (15 آذر) برگزار خواهد شد، سونی از تاریخ انتشار (یا حداقل بازه‌ی زمانی انتشار) برخی از عناوین بزرگ و مهم خود رونمایی خواهد کرد.

به‌طور دقیق، این عناوین بزرگ همان بازی Death Stranding و Ghost of Tsushima و Dreams که سال‌هاست انتظارش را می‌کشیم هستند که تاریخ عرضه‌ی آن‌ها به همراه تریلری اعلام خواهد شد. تایید شده است که هیدئو کوجیما در The Game Awards حضور خواهد داشت و گزارشاتی از نمایش تریلری جدید حکایت دارند و همچنین با توجه به اینکه سه سال از معرفی بازی Death Stranding می‌گذرد، به نظر می‌آید که حال بهترین فرصت برای اعلام تاریخ عرضه‌ی آن است.

در خصوص Ghost of Tsushima که حداقل در مقایسه با Death Stranding زمان زیادی از معرفی‌اش نمی‌گذرد، باید گفت که با توجه به الگوی سونی برای معرفی و انتشار بازی‌هایش، ماه دسامبر امسال شاید برای انتشار این عنوان جدیدِ استودیوی ساکر پانچ کمی زود به نظر برسد.

Dreams هم وضعیت مشخصی دارد و سال‌هاست که انتظار عرضه‌اش را می‌کشیم. با توجه اینکه بتای این بازی حتماً تا پایان سال جاری میلادی برگزار خواهد شد، شاید دیگر فاصله‌ی زیادی با عرضه‌ی آن نداشته باشیم و بالاخره بتوانیم به تجربه‌ی آن بنشینیم.

سونی اخیراً راجع به هر سه بازی مذکور صحبت کرده و تایید نموده است که سازندگان در حال آماده‌سازی آن‌ها هستند و تا زمانی که کاملاً آماده نباشند، تاریخ انتشار این عناوین را اعلام نخواهند کرد. در حال حاضر، این گزارش را باید در حد همان گزارش‌های معمولی صنعت بازی‌های ویدئویی دانست و به آن چندان اطمینانی نداشت.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
گزارش: زمان انتشار بازی Death Stranding و Ghost of Tsushima ماه آینده مشخص می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان