لایق: بنی‌تمیم منعی برای حضور در انتخابات ندارد/منتظریم وزارت وزش زمان ثبت‌نام را اعلام کند


لایق: بنی‌تمیم منعی برای حضور در انتخابات ندارد/منتظریم وزارت وزش زمان ثبت‌نام را اعلام کند

دبیر فدراسیون کشتی با تاکید بر درخواست رییسان هیات‌های استانی کشتی برای تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر فدراسیون کشتی گفت: منتظر تعیین زمان آغاز ثبت‌نام برای کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی از سوی وزارت ورزش هستیم و امیدوارم با توجه به در پیش بودن رقابت‌های مهم بین‌المللی هر چه سریع‌تر انتخابات فدراسیون برگزار شود.

رضا لایق در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مشخص شدن زمان برگزاری انتخابات فدراسیون فدراسیون کشتی با توجه به در پیش بودن رقابت‌های مهم بین‌المللی هم‌چون رقابت‌های جهانی و المپیک و ضرورت ایجاد ثبات در فدراسیون اظهار کرد: کشتی ایران رقابت‌های مهمی را در پیش دارد و لازم است هر چه سریع‌تر با برگزاری انتخابات، ثبات و آرامش با فدراسیون و کشتی کشور بازگردد. بر همین اساس نیز تمامی رییسان هیات‌های استانی درخواست داشتند هر چه سریع‌تر ثبت نام آغاز و در نهایت با طی شدن روال اداری، انتخابات فدراسیون برگزار شود.

دبیر فدراسیون کشتی افزود: فدراسیون کشتی نیز با وزارت ورزش نامه‌نگاری کرده و تعیین زمان برای انجام ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی را خواستار شده تا هر چه زودتر با توجه به تاکید اعضای مجمع، انتخابات برگزار شود.

او در پاسخ به این سوال که انتخابات ریاست فدراسیون حداکثر تا چند وقت دیگر برگزار می‌شود گفت: به نظر من در همین مدت سرپرستی قانونی بنی تمیم در فدراسیون کشتی که حداکثر ۳ ماهه است، انتخابات برگزار خواهد شد اما با توجه به اهمیت کشتی و در پیش بودن رقابت‌های مهم،روسای هیات‌های استانی درخواست دارند تکلیف فدراسیون هر چه سریعتر مشخص شود.

بنی‌تمیم درباره تاکید محمدرضا داورزنی، معاون وزارت ورزش مبنی بر این که هیچ کدام از سرپرستان فدراسیون‌ها حق شرکت در انتخابات را ندارند و این که با این اوصاف آیا بنی‌تمیم می‌تواند در انتخابات شرکت کند یا خیر؟ خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم طبق اساسنامه فدراسیون کشتی، مشکلی و منع قانونی برای حضور سرپرست فدراسیون در انتخابات وجود داشته باشد. به هر حال بنی‌تمیم نیز تابع قانون خواهد بود و بر اساس قانون عمل خواهد کرد.

وی درباره دست و دلبازی روسیه برای کشتی ایران با توجه به پرداخت هزینه‌های دو تیم ایران برای شرکت در تورنمنت‌های این کشور گفت: ارتباط خوبی میان کشتی ایران و روسیه قرار دارد و ما نیز در برخی مسابقات هزینه‌های آن‌ها را پرداخت کرده‌ایم و حمایت‌های خوبی از آن‌ها داشته‌ایم. آن‌ها نیز سال گذشته هزینه‌های حضور کشتی‌گیران ایران در این کشور را پرداخت کرده بودند و امسال نیز این کار را انجام دادند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!