برنامه‌های پورشه برای افزایش سود


برنامه‌های پورشه برای افزایش سود

پورشه برنامه‌های مفصلی برای افزایش سود عملیاتی خود تا سقف 6 میلیارد یورو و در طی 8 سال آینده دارد. این خودروساز آلمانی می‌خواهد سود خود را با افزایش سرمایه‌گذاری روی توسعه و تولید خودروهای الکتریکی انجام دهد. برنامه‌ی این خودروساز محبوب افزایش درآمدها به حدود 750 میلیون یورو در هر سال است. این برنامه... نوشته برنامه‌های پورشه برای افزایش سود به...

پورشه برنامه‌های مفصلی برای افزایش سود عملیاتی خود تا سقف 6 میلیارد یورو و در طی 8 سال آینده دارد. این خودروساز آلمانی می‌خواهد سود خود را با افزایش سرمایه‌گذاری روی توسعه و تولید خودروهای الکتریکی انجام دهد.

برنامه‌های پورشه برای افزایش سود
برنامه‌ی این خودروساز محبوب افزایش درآمدها به حدود 750 میلیون یورو در هر سال است. این برنامه از امسال آغاز شده و تا سال 2025 ادامه می‌یابد. ظاهراً برنامه‌ی جدید پورشه برای افزایش سوددهی با کاراتر کردن عملیات ساخت، کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمدها از دیگر بخش‌ها همچون پیشنهاد‌های دیجیتالی میسر خواهد شد.

برنامه‌های پورشه برای افزایش سود
ظاهراً افزایش سوددهی شرکت نقشی اساسی در حفظ هدف 15 درصدی فروش این برند دارد. با سرمایه‌گذاری سنگین گروه خودروسازی فولکس‌واگن روی محصولات الکتریکی و تکنولوژی‌های خودران، رشد درآمدها و فروش‌ها یک عنصر کلیدی است.

برنامه‌های پورشه برای افزایش سود
خودروهای الکتریکی در مقایسه با خودروهای عادی سود کمتری برای خودروسازان دارند. برای مثال تولید پورشه تایکان جدید برای شرکت 6 تا 10 هزار یورو هزینه‌ی بیشتری در بردارد. این هزینه‌ی بیشتر از مشتری‌ها دریافت نخواهد شد چراکه پورشه به دنبال صرفه‌جویی در سایر بخش‌ها بوده تا همچنان سوددهی خود را حفظ کند.

برنامه‌های پورشه برای افزایش سود
پورشه که در حال سرمایه‌گذاری بیش از 6 میلیارد یورویی روی خودروهای الکتریکی تا سال 2022 است انتظار دارد پس از سال 2025 شاهد افزایش سود حدود 2 میلیارد یورویی خود در هر سال باشد. به عنوان سودده ترین برند گروه فولکس‌واگن، پورشه در سال گذشته 4.1 میلیارد یورو سود عملیاتی و 23.5 میلیارد یورو درآمد داشته است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فروش کرمان موتور: کی ام سی و جک – خرداد 1403