تریلر جدیدی از انیمیشن The Secret Life of Pets 2 با تمرکز بر شخصیت کلویی منتشر شد


تریلر جدیدی از انیمیشن The Secret Life of Pets 2 با تمرکز بر شخصیت کلویی منتشر شد

کمپانی ایلومینیشن اینترتینمنت جدیدترین تریلر از انیمیشن The Secret Life of Pets 2 را با تمرکز بیشتر بر روی شخصیت کلویی، گربه‌ی اصلی این فرانچایز منتشر کرد. در این تریلر شاهد نگاهی عمیق‌تر بر جزئیات شخصیت کلویی، با صداپیشگی «لیک بل» (Lake Bell) خواهیم بود. این تریلر با محوریت بر روی رابطه‌ی خوب کلویی با صاحبش نشان می‌دهد که این گربه همچنان از...

کمپانی ایلومینیشن اینترتینمنت جدیدترین تریلر از انیمیشن The Secret Life of Pets 2 را با تمرکز بیشتر بر روی شخصیت کلویی، گربه‌ی اصلی این فرانچایز منتشر کرد.

در این تریلر شاهد نگاهی عمیق‌تر بر جزئیات شخصیت کلویی، با صداپیشگی «لیک بل» (Lake Bell) خواهیم بود. این تریلر با محوریت بر روی رابطه‌ی خوب کلویی با صاحبش نشان می‌دهد که این گربه همچنان از اوضاع مساعدی در زندگی برخوردار است. انیمیشن The Secret Life of Pets 2 اثر مشترک دو کمپانی ایلومینیشن اینترتینمنت و یونیورسال، دنباله‌‌ی مورد انتظار از این سری انیمیشن محسوب شده که در سال 2016 موفق به فروش ۸۷۵.۵ میلیون دلار در سراسر جهان شد. تاکنون اطلاعات دقیقی در رابطه با داستان انیمیشن منتشر نشده، اما به نظر می‌رسد که داستان این قسمت، دنباله‌ای بر وقایع فیلم قبلی را به تصویر بکشد.

تریلر با این صحنه شروع شده که کلویی، گربه‌ی اصلی داستان، در تلاشی برای بیدار کردن صاحبش از انواع حرکات استفاده می‌کند. درست همزمان با شروع سرفه‌های کلویی برای بالا آوردن گلوله‌ای از مو، صاحبش نیز بیدار می‌شود. صحنه‌ی آخر، گیجتِ همواره کنجکاو را روی مبل نشان داده که در تلاش است تا از حرکات عجیب کلویی سر در بیاورد.

.namasha-embed .namasha-embed-iframe

تریلر قبلی انیمیشن The Secret Life of Pets 2 اما بر روی شخصیت مکس با صداپیشگی پتن اسوالت تمرکز داشت. این تریلر مکس را درحال رفتن به دامپزشکی همراه با صاحبش نشان می‌داد. به غیر از نشان دادن صداپیشه‌ای جدید برای مکس، به نظر می‌رسید که تریلر درواقع کلیپی کوتاه از صحنه‌ای در فیلم باشد. این حرکت درست مشابه متد فیلم اول در تریلر برای به تصویر کشیدن تک‌تک شخصیت‌ها است. در حالیکه مکس، شخصیت اصلی داستان از صدایی جدید توسط پتون اوسوالت برخوردار بوده است، سایر بازیگران اصلی فیلم به تجدید همکاری در این انیمیشن پرداخته‌اند. اریک استون استریت، کوین هارت، جنی اسلیت، الی کمپر، لیک بل، هانیبال بورس و دانا کاروی از جمله افرادی هستند که به صداپیشگی مجدد در این انیمیشن پرداخته‌اند. برایان نلینچ و کریس رنارد به ترتیب در جایگاه نویسندگی و کارگردانی این انیمیشن حضور دارند.

انیمیشن The Secret Life of Pets با اکرانش در سال 2016 توانست در صدر لیست موفق‌ترین انیمیشن‌های دو کمپانی ایلومینیشن اینترتینمنت و یونیورسال قرار گیرد. دنباله‌ی این انیمیشن برای اکران در تاریخ 3 جولا 2019 مصادف با 12 تیر 1398 برنامه‌ریزی شده است.

x

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تریلر جدیدی از انیمیشن The Secret Life of Pets 2 با تمرکز بر شخصیت کلویی منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رقص هماهنگ مهران مدیری و محمدرضا شریفی‌نیا در یک فیلم