تماشا کنید: تریلر هنگام عرضه بسته الحاقی Turf Wars بازی Spider-Man منتشر شد


تماشا کنید: تریلر هنگام عرضه بسته الحاقی Turf Wars بازی Spider-Man منتشر شد

استودیو Insomniac تریلر هنگام عرضه دومین قسمت از بسته الحاقی‌های The City That Never Sleeps بازی Spider-Man به نام Turf Wars را منتشر کرد. استودیو Insomniac قصد دارد سه بسته الحاقی داستانی که مجموعاً «شهری که هرگز نمی‌خوابد» (The City That Never Sleeps) نام دارند را برای بازی Spider-Man منتشر کند. قسمت اول این بسته الحاقی‌ها به نام The Heist ماه...

استودیو Insomniac تریلر هنگام عرضه دومین قسمت از بسته الحاقی‌های The City That Never Sleeps بازی Spider-Man به نام Turf Wars را منتشر کرد.

استودیو Insomniac قصد دارد سه بسته الحاقی داستانی که مجموعاً «شهری که هرگز نمی‌خوابد» (The City That Never Sleeps) نام دارند را برای بازی Spider-Man منتشر کند. قسمت اول این بسته الحاقی‌ها به نام The Heist ماه گذشته منتشر شد. قسمت دوم آن به نام Turf Wars امروز برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. تریلر جدیدی نیز از این بسته الحاقی منتشر شده که دشمنان جدید مرد عنکبوتی را در این بسته نشان می‌دهد. شخصیت محبوب «جی. جونا جیمسون» (J. Jonah Jameson) در این تریلر صحبت می‌کند.

در بسته الحاقی Turf Wars، شخصیت منفی «کله چکشی» (Hammerhead) به خانواده «مگیا» (Maggia) حمله کرده و قصد دارد تمامی رؤسا آن را از بین ببرد. پلیس‌ها در مبارزه با کله چکشی و زیر دستانش با چالش بزرگی روبرو هستند. علاوه‌بر دشمنان جدید، Stronghold های جدید نیز وجود دارند که باید خالی شوند.

مرد عنکبوتی سه لباس جدید و آیتم‌های تازه‌ای برای بدست آوردن خواهد داشت و همچنین با چالش‌های متفاوتی نیز روبرو می‌شود. در بسته الحاقی دیده می‌شود که درون کوچکی وجود دارد که به حرف‌های شهروندان گوش می‌دهد، به‌نظر می‌رسد این بخش به شخصیت منفی Screwball که شیفته شبکه‌های اجتماعی است مربوط باشد.

تریلر هنگام عرضه بسته الحاقی Turf Wars بازی Spider-Man را در زیر مشاهده می‌کنید.

.namasha-embed .namasha-embed-iframe
GamingBolt[/source
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تماشا کنید: تریلر هنگام عرضه بسته الحاقی Turf Wars بازی Spider-Man منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یسنا، دختربچه گمشده گلستانی زنده پیدا شد + فیلم