هرگونه مسئولیت در قم دارای ارزش زیادی است


هرگونه مسئولیت در قم دارای ارزش زیادی است

به گزارش ایرنا، وی عصر دوشنبه در دیدار سرپرست استانداری قم افزود: قم دارای جایگاه عظیم علمی و معنوی می باشد که در جهان کم نظیر است و مسئولان باید برای این شهر تلاش بسیاری داشته باشند. وی با بیان این که مسئولان باید تلاش کرده...

به گزارش ایرنا، وی عصر دوشنبه در دیدار سرپرست استانداری قم افزود: قم دارای جایگاه عظیم علمی و معنوی می باشد که در جهان کم نظیر است و مسئولان باید برای این شهر تلاش بسیاری داشته باشند.
وی با بیان این که مسئولان باید تلاش کرده تا با اقدام های خود مردم را راضی کنند، گفت: نباید هیچگاه ارتباط خود را با علما و مراجع عظام تقلید که مرکز شنیدن دردهای مردم و جامعه هستند، قطع کنید.
آیت الله علوی گرگانی افزود: مراجع تقلید دردهای مردم را به مسئولان امر انتقال می دهند و انتظار می رود که مسئولان کشور و استان قم همواره از مشاوره علما و مراجع تقلید بهره مند شده و ارتباط نزدیک با آنها داشته باشند.
وی با اشاره به مجموعه حقوق در زندگی انسان ها در کلام امام سجاد(ع)، تصریح کرد: مسئولان در نظام اسلامی باید از خداوند متعال بخواهند که در وظیفه ای که برعهده دارند، توفیق خدمتگزاری و ادای حقوق جامعه را داشته باشند.
سید مهدی صادقی استاندار سابق قم، روز شنبه هفته جاری با صدور پیام خداحافظی، براساس قانون منع به کارگیری بازنشستگان از مقام خود کناره گیری کرد و سید محمدرضا هاشمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم با حکم وزیر کشور و با حفظ سمت به سرپرستی استانداری قم منصوب شد.
8146 / 1175
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات صبح بخیر عاشقانه؛ اس ام اس صبح بخیر عاشقانه، متن صبح بخیر عاشقانه و صمیمانه