ران پرلمن علاقه زیادی به بازی در سری فیلم‌های Star wars دارد


ران پرلمن علاقه زیادی به بازی در سری فیلم‌های Star wars دارد

ران پرلمن شخصیت بسیار بزرگی در دنیای سینما است که به کاراکتر‌های بی‌شماری در ژانر‌های مختلف زندگی بخشیده است. با این وجود او به شدت به دنبال بازی در سری فیلم‌های Star wars است. علی‌رغم دست‌آورد‌های زیاد ران پرلمن، با این حال او می‌خواهد در سری فیلم‌های Star Wars شروع به کار کند. او به شدت از این موقعیت استقبال خواهد کرد. ران پرلمن در پاسخ به...

ران پرلمن شخصیت بسیار بزرگی در دنیای سینما است که به کاراکتر‌های بی‌شماری در ژانر‌های مختلف زندگی بخشیده است. با این وجود او به شدت به دنبال بازی در سری فیلم‌های Star wars است.

علی‌رغم دست‌آورد‌های زیاد ران پرلمن، با این حال او می‌خواهد در سری فیلم‌های Star Wars شروع به کار کند. او به شدت از این موقعیت استقبال خواهد کرد. ران پرلمن در پاسخ به سوال ComicBook.com، درباره علاقه او به کهکشان‌های دور، پاسخ داد:

به رئیس بزرگ بگویید که بسیار دوست دارم در یکی از آن کهکشان‌ها دیده شوم. بگویید که سلام جورج (لوکاس)، تازه واردی هست به اسم پرلمن. بهتر است او را بررسی کنید!.

پرلمن اخیرا در سال ۲۰۱۶، در فیلم‌های Fantastic Beasts و Where to Find Them، به عنوان موجوداتی عجیب، حضور پیدا کرد. او در این نقش ها بسیار موفق بود و بازی در نقش های عجیب و غریب برای او بسیار راحت است.

یکی از بهترین نقش‌های او در هل‌بوی است که در دو فیلم لاو-اکشن نقش‌آفرینی کرد و برای چند فیلم انیمیشنی صدا گذاری کرده است. ران پرلمن بسیار برای به دست آوردن نقشی در فیلم Star Wars هیجان زده است، ولی او را در آینده‌ای نزدیک در فیلم‌های ابر قهرمانی نخواهیم دید. پرلمن اقرار کرد:

” من زیاد اهل کتاب‌های کامیک نیستم، نمی‌دانم آنجا چه خبر است. من هل‌بوی را پیدا نکردم. گیلرمو دل تورو آن را پیدا کرد و به من معرفی کرد، و وسواس بچگانه شدیدش به شخصیت را، در من برانگیخت. این شد که وارد این فیلم شدم. تا به حال هیچ شخصیت کامیکی نبود که تا این حد بخواهم برایش بازی‌ کنم. به علاوه نمی‌دانم که در سن ۶۸ سالگی می‌توانم به عنوان ابرقهرمان بازی کنم یا نه.”

خوشبختانه برای پرلمن و طرفدارانش، چند پروژه برای اجرا وجود دارد که نقشی برای پرلمن در آن پیدا شود. به نظر می‌رسد که دستیاران سازنده سریال Game of Thrones، دی.بی. وایس و دیوید بنیوف، قسمت ۹ فیلم Star Wars را کارگردانی خواهند کرد. همانطور که اشاره کرده بودند پس از اتمام پروسه تولید شبکه HBO، ساخت فیلم را شروع خواهند کرد. همچنین سریال Star Wars: The Mandalorian نیز در حال ساخت است و پرلمن شانس حضور در آن را نیز دارد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
ران پرلمن علاقه زیادی به بازی در سری فیلم‌های Star wars دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)