کارگران سرگذر بجنورد در 3 نقطه ساماندهی می شوند


کارگران سرگذر بجنورد در 3 نقطه ساماندهی می شوند

بجنورد- ایرنا- معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: کارگران روز مزد و سرگذر بجنورد در سه نقطه از این شهر ساماندهی می شوند.

قربان نباتیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح با همکاری شهرداری بجنورد انجام می شود و در آن، مکانی برای تجمع کارگران بجنورد ساخته می شود.
وی افزود: تلاش داریم تا با تجهیز این اماکن به سیستم سرمایش و گرمایش گامی برای کاهش مشکلات این قشر برداشته شود.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری بجنورد، یک قطعه زمین در حوالی میدان بار برای ساماندهی کارگران جانمایی و در اختیار قرار داده است اما زمین برای ساخت ساختمان در مناطق دیگر هنوز تامین نشده است.
معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: اکنون کارگران در چهارراه باسکول، میدان بار و میدان دفاع مقدس تجمع می کنند و تلاش داریم در طرح ساماندهی کارگران، مکانی مناسب برای حضور آنان ایجاد شود.
در خراسان شمالی حدود 14 هزار نفر کارگر ساختمانی زیرپوشش بیمه اجتماعی هستند.
رفع مشکل کارگران سرگذر بجنورد و ساماندهی آنان، طرحی است که از سال 93 بی نتیجه مانده است.
پیش از این، زمینی در جوار کارخانه ماکارونی در جاده شهرک فرهنگیان بجنورد جانمایی شد تا کارگران در آنجا ساماندهی شوند اما کارگران از آن محل استقبال نکردند.
محلی که برای این امر جانمایی شد به علت فاصله زیاد از شهر مورد رضایت کارگران نبود به همین علت کارگران به آنجا مراجعه نکردند.
7185/ 6042

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم دکوراسیون مجلل خانه لیلا بلوکات بازیگر یوسف پیامبر ! + بیوگرافی و خصوصی ها