مکس ورشتپن با اکون درگیر شد!


فرمول یک ایران – مکس ورشتپن در صف وزن کشی پس از رقابت با استبان اکون رو به رو شد و این شروع درگیری میان این دو راننده بود. پس از درگیری لفظی میان این دو راننده، مکس شروع به هل دادن اکون کرد و او را از سکوی وزن کشی پایین انداخت در حالی که استبان به دنبال کسی بود که میانجی گری کند. مکس در رادیو تیمی اعلام کرده بود که بهتر است با اکون رو به رو نشود...

فرمول یک ایرانمکس ورشتپن در صف وزن کشی پس از رقابت با استبان اکون رو به رو شد و این شروع درگیری میان این دو راننده بود. پس از درگیری لفظی میان این دو راننده، مکس شروع به هل دادن اکون کرد و او را از سکوی وزن کشی پایین انداخت در حالی که استبان به دنبال کسی بود که میانجی گری کند. مکس در رادیو تیمی اعلام کرده بود که بهتر است با اکون رو به رو نشود چون ممکن است اتفاق بدی پیش بیاید. در ادامه لینک ویدیو این اتفاق، قرار گرفته است.

مکس ورشتپن با اکون درگیر شد!مکس ورشتپن با اکون درگیر شد! مکس ورشتپن و استبان آکون – مسابقه گرندپری برزیل 2018

مکس در حال کسب قهرمانی بود و واقعا لیاقتش را هم داشت، اما استبان اکون لپی که لاستیک های تازه تری نسبت به مکس داشت، شروع به خارج کردن خود از لپ و سبقت گرفتن از مکس کرد. این چالش پایان خوبی نداشت و او به مکس برخورد کرد تا مرد هلندی اسپین شود و جایگاه اول را از دست بدهد و مجبور شود دوباره برای جایگاه نخست بجنگد با این تفاوت که حالا ماشینش آسیب دیده بود.

این تصادف به لوییس همیلتون اجازه سبقت داد تا وی جایگاه نخست را پس بگیرد و قهرمانی تیمی مرسدس را تضمین کند.

“مد مکس” که حالا مجبور به پذیرش جایگاه دوم شده بود، اکون را “احمق” خطاب کرد.

ما هر چه در چنته داشتیم رو کردیم. اکون یک احمق به تمام معنا است و سعی داشت سبقت بگیرد، در حالی که لپ شده بود. فکر می کنم رقابت از چیزی که انتظارش را داشتیم بهتر پیش رفت. ماشین عالی عمل کرد، استراتژی عالی بود. من از نتیجه راضیم اما باید اول می شدیم.

این اتفاق رانندگی فوق العاده مکس را کمرنگ کرد و به مکس اجازه نداد دو قهرمانی پشت سر هم به دست آورد و در طرف دیگر، استبان را با 10 ثانیه پنالتی مواجه کرد.

آخرین باری که اتفاقی این چنین رخ داد، مربوط به سال 2001 بود که جوز ورشتپن، پدر مکس در آن دخالت داشت.

برای مشاهده اتفاقات پیش آمده به پیج اینستاگرام سر بزنید

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا