کلاس های درس در اردبیل متراکم است


کلاس های درس در اردبیل متراکم است

اردبیل -ایرنا -معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: تراکم جمعیت دانش آموزی در کلاس های درس استان زیاد بوده و باید این امر بهبود یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی نواداد یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان افزود: بالاترین میانگین تراکم جمعیت دانش آموزی در شهرهای استان 36 نفر است که این میزان باید با توزیع جمعیت دانش اموزی کمتر شده و کنترل شود.
وی با بیان اینکه از تمامی امکانات باید برای بهینه کردن شیوه آموزش استفاده شود، بیان کرد: آموزش و پرورش پایه آبادانی کشور بوده و باید با استحکام این پایه در تربیت نسل آینده تلاش کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این جلسه با بیان اینکه 60 درصد مدارس استان به صورت 2شیفته اداره می شود، گفت: روند مدرسه سازی در استان مناسب بوده ولی همچنان با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم.
احمد ناصری افزود: تلاش بر این است هیچ دانش آموزی از ادامه تحصیل بازنماند و حتی در دور افتاده ترین روستاها برای دانش آموزان انگشت شمار نیز خدمات آموزشی ارائه می شود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد مغان نیز در این نشست با تشریح فعالیت های انجام گرفته در حوزه تعلیم و تربیت از وجود 208 مدرسه در این شهرستان خبر داد.
احمد دهقان افزود: در حال حاضر 28 هزار و 993 دانش آموز در این شهرستان وجود دارد که 20 درصد آنان در مراکز غیر دولتی مشغول تحصیل هستند.
/6018/3006

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟