عکس ؛ اتفاق عجیبی که گلر یوونتوس رقم زد!


دیشب یوونتوس در دیداری عجیب و در حالیکه ابتدا با گل کریستیانو رونالدو از یونایتد پیش افتاده بود، در نهایت در دقایق پایانی 2 گل دریافت کرد و در تورین مغلوب شیاطین سرخ شد. اما پیش از آغاز بازی و هنگام گرم کردن بازیکنان یوونتوس، شزنی توپ را به سمت دروازه شلیک کرد که ضربه او در میان راه به صورت پائولو دیبالا برخورد کرده و این ستاره آرژانتینی نقش بر...

عکس ؛ اتفاق عجیبی که گلر یوونتوس رقم زد!

شزنی و مصدوم کردن دیبالا با توپ
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵
عکس ؛ اتفاق عجیبی که گلر یوونتوس رقم زد!

شزنی دروازه بان لهستانی یوونتوس پیش از آغاز بازی مقابل منچستریونایتد اتفاق عجیبی را رقم زد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیشب یوونتوس در دیداری عجیب و در حالیکه ابتدا با گل کریستیانو رونالدو از یونایتد پیش افتاده بود، در نهایت در دقایق پایانی ۲ گل دریافت کرد و در تورین مغلوب شیاطین سرخ شد. اما پیش از آغاز بازی و هنگام گرم کردن بازیکنان یوونتوس، شزنی توپ را به سمت دروازه شلیک کرد که ضربه او در میان راه به صورت پائولو دیبالا برخورد کرده و این ستاره آرژانتینی نقش بر زمین شد.

شدت ضربه به حدی بود که در ابتدا احتمال بیرون آمدن دیبالا از ترکیب و مصدومیت او نیز وجود داشت اما کادر پزشکی بیانکونری خیلی سریع وارد عمل شده و ستاره شماره ۱۰ یوونتوس را درمان کرد تا در نهایت وی شرایط بازی کردن را پیدا کند.

شزنی که در جریان بازی هم عملکرد خوبی نداشت و روی گل دوم یونایتد بی تقصیر نبود، پیش از آغاز بازی نیز با این حرکت عجیب ممکن بود باعث غیبت یکی از ستاره های تاثیرگذار تیمش شود.

عکس ؛ اتفاق عجیبی که گلر یوونتوس رقم زد!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فریب باربی شدن!