قوانین مسابقه دانش آموزی ایده شو دیده شو، چهاردهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان


قوانین مسابقه دانش آموزی ایده شو دیده شو، چهاردهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان

در این مطلب قوانین مربوط به مسابقات ایده شو دیده شو ارائه شده است. ]]>

قوانین مسابقه دانش آموزی ایده شو دیده شو، چهاردهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان
در این مطلب قوانین مربوط به مسابقات ایده شو دیده شو ارائه شده است.
قوانین مسابقه دانش آموزی ایده شو دیده شو، چهاردهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیانعکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
قوانین مسابقه دانش آموزی ایده شو دیده شو، چهاردهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان
مقدمه:
در این مسابقه خلاقیت ، ایده پردازی ، قدرت تفکر ، مهارت حل مسئله و مدیریت زمان دست به دست هم می دهند تا دانش آموزان در یک فعالیت چند منظوره، ایده ای خلاقانه برای ارائه یک خدمت را پرورش داده یا با ارائه راهکارهای خلاقانه، چالش و مسائل کاربردی را حل نمایند. این مسابقه ، پژوهشی درراه اندازی کسب و کار و ایده پردازی بوده و نمایش قدرتمندانه از هماهنگی تفکر و حل مسئله را به همراه عملیات اجرایی جذاب، برای معرفی ایده به دیگران رقم می زند. موسسه آموزشی سمپل به عنوان طراح و مجری، با برگزاری این مسابقه توانمندی، خلاقیت و تفکر دانش آموزان را در قالب یک رقابت سالم به نمایش می گذارد.

اهداف این مسابقه شامل موارد زیر می باشد:
پرورش توانمندی های اقتصادی و حرفه ای دانش آموزان
آشنایی با مهارت های اجتماعی و ارتباطی
پرورش توان تحلیل و خلاقیت دانش آموزان
آشنا سازی دانش آموزان با اهمیت کار تیمی

قوانین عمومی:
1- این مسابقه مختص دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه می باشد.
2- تعداد اعضای هر گروه می بایست حداقل 3 نفر و حداکثر 5 نفر باشد.
تبصره: بدیهی است تیم های کمتر از 3 نفر مجاز به شرکت در روند مسابقه نخواهند بود.
3- تیم ها می بایست از یک مدرسه و یا پژوهش سرا و از یک جنسیت باشند.
4- ثبت نام تا تاریخ نهایی اعلام شده توسط دبیرخانه برگزاری چهاردهمین جشنواره دانش آموزی امکان پذیر می باشد.
5- ارسال فرم تکالیف تا تاریخ 97/12/20 الزامی می باشد.

قوانین اختصاصی:
1- ابزار مورد نیاز در روز مسابقه که اعضای گروه می بایست به همراه داشته باشند:
لپ تاپ با قابلیت اتصال بیسیم به اینترنت و نرم افزار های مورد نیاز ذکر شده
بسته اینترنتی برای اتصال به اینترنت
موبایل با قابلیت hotspot
لپ تاپ با قابلیت امکان رایت اطلاعات بر روی DVD
دوربین یا موبایل دوربین دار جهت ضبط صوت و تصویر و کابل انتقال اطلاعات به لپ تاپ
نوشت افزار شامل : خودکار انواع رنگ ها ، مداد ، پاک کن ، تراش ، ماژیک شبرنگ، خط کش و...
DVD خام جهت انتقال اطلاعات مسابقه به گروه داوری در پایان مسابقه

2- مهارت های مورد نیاز برای شرکت در مسابقه:
آشنایی با تکنیک های تفکر و خلاقیت و ایده پردازی
آشنایی با مبانی پول، گردش مالی و خرید و فروش
داشتن روابط عمومی بالا
آشنایی با فضای خرید اینترنتی و سرویس های مالی مجازی
آشنایی با مبانی بازاریابی و تبلیغات
تسلط کافی به گروه نرم افزار های office ( Word , Excel , Power Point).
آشنایی با یکی از ابزارهای ویرایش و طراحی عکس
آشنایی با یکی از ابزارهای تدوین فیلم جهت تهیه تیزر تبلیغاتی
تسلط به رایت اطلاعات بر روی DVD
تسلط به گزارش نویسی و ثبت مراحل کار

قوانین مرحله اول مسابقه:
1- شرکت در روز اول مسابقه به منزله حضور در مرحله اول می باشد.
2- پذیرش مسابقه از ساعت 8 صبح روز اول شروع شده و تا ساعت 9 صبح پایان خواهد یافت. بدیهی است بعد از ساعت 9 صبح هیچ پذیرشی صورت نمی گیرد .
3- اعضای هر تیم فقط در فضای اختصاص داده شده به گروه خود و فضای ایجاد شده تحت عنوان دورهمی می توانند حضور داشته باشند.
4- در مکان برگزاری مسابقه فقط اعضای هر گروه و کادر اجرایی حضور خواهند داشت و حضور مربیان ممنوع می باشد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش و پرورش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا