مالیات بر قیمت بازی‌های فروشگاه پلی‌استیشن اضافه می‌شود


مالیات بر قیمت بازی‌های فروشگاه پلی‌استیشن اضافه می‌شود

در بعضی کشورهای آمریکای جنوبی، اضافه شدن مالیات بیست درصدی به قیمت بازی‌های فروشگاه پلی‌استیشن کاربران را دچار مشکل کرده است. بازی‌های ویدئویی تفریحی گران قیمت هستند. با اینکه گیمینگ با کنسول گزینه‌ای ارزان‌تر از گیمینگ با پی‌سی است، باز هم خرید یک پلی‌استیشن 4 یا ایکس‌باکس وان به همراه چند بازی خرج ناچندانی نیست. اگر ساکن آمریکای جنوبی و صاحب...

در بعضی کشورهای آمریکای جنوبی، اضافه شدن مالیات بیست درصدی به قیمت بازی‌های فروشگاه پلی‌استیشن کاربران را دچار مشکل کرده است.

بازی‌های ویدئویی تفریحی گران قیمت هستند. با اینکه گیمینگ با کنسول گزینه‌ای ارزان‌تر از گیمینگ با پی‌سی است، باز هم خرید یک پلی‌استیشن 4 یا ایکس‌باکس وان به همراه چند بازی خرج ناچندانی نیست. اگر ساکن آمریکای جنوبی و صاحب یک پلی‌استیشن 4 هستید، گیمینگ برای شما گران‌تر هم خواهد شد.

ظاهراً شرکت سونی به صاحبان کنسول پلی‌استیشن در کشورهای اروگوئه و کلمبیا ایمیل‌هایی فرستاده و به آن‌ها اطلاع داده که به‌دلیل مقررات دولت مالیاتی 20 درصدی به قیمت بازی‌های فروشگاه پلی‌استیشن افروده خواهد شد.

همچنین شایان ذکر است که این مالیات فقط برای بازی‌ها نیست بلکه بر روی تمامی اجناس موجود در فروشگاه پلی‌استیشن یعنی آواتارها، تم‌ها و حتی اشتراک پلی‌استیشن پلاس اضافه خواهد شد. به‌طور ساده، اروگوئه‌ای‌ها و کلمبیایی‌ها با قیمتی که پیش‌تر برای خرید شش بازی تریپل‌ای خرج می‌کردند، حالا می‌توانند تنها پنج بازی بخرند.

همان‌طور که پیش‌تر تاکید کردیم، گیمینگ تفریح ارزان قیمتی نیست. با اینکه نسبت به گذشته قیمت‌ها در شرایط بهتری قرار دارند و هم‌اکنون کنسول‌ها و بازی‌ها ارزان‌ترین قیمت خود را تجربه می‌کنند، در بعضی نقاط دنیا به دلایل متعددی این صنعت همچنان صنعت گران قیمتی است.

خرید بازی پیش‌ از این در آمریکای جنوبی گران‌تر از آمریکای شمالی بود و حالا با اضافه شدن مالیات بیست درصدی، خرید بازی برای مردم اروگوئه و کلمبیا می‌تواند سخت‌تر از همیشه باشد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این مالیات به فروشگاه‌های ایکس‌باکس وان و نینتندو سوئیچ نیز اعمال می‌شوند یا خیر، اما با توجه به اینکه این مالیات طبق مقررات دولت است، می‌توانیم انتظار اعمال آن بر سایر پلتفرم‌ها را نیز داشته باشیم.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
مالیات بر قیمت بازی‌های فروشگاه پلی‌استیشن اضافه می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان