مرکز خرید اولیویوم استانبول کجاست؟


یکی از مراکز خرید قدیمی و پرطرفدار در میان ایرانی های، اُلیویوم استانبول است. معمولا ایرانیانی که به استانبول سفر می کند حتما سری به اُلیویم می زنند. این مرکز خرید محبوب کجاست؟ در الیویم چه خواهیم دید؟

یکی از مراکز خرید قدیمی و پرطرفدار در میان ایرانی‌های، اُلیویوم استانبول است. معمولا ایرانیانی که به استانبول سفر می‌کند حتما سری به اُلیویم می‌زنند. این مرکز خرید محبوب کجاست؟ در الیویم چه خواهیم دید؟

درباره اولیویوم

مرکز خرید اولیویوم سال 2000 افتتاح شده است. در این مرکز خرید حدود 130 مغازه وجود دارد و برندهای اروپایی و آمریکایی در آن شعبه دارند. قیمت اجناس در اینجا مناسب است. روزهای میانی هفته حدود 25 هزار نفر از اولیویم دیدن می‌کنند و شما هم می‌توانید جزء همین دوستان باشید. آخر هفته‌ها این رقم به حدود 40 هزار نفر می‌رسد که حدود 1000 نفر از آنها توریست و گردشگر هستند.

این مرکز خرید اوت‌لت است و تا مدت‌ها تنها مرکز اوت‌لت استانبول به شمار می‌رفت. برای آشنایی با انواع مراکز خرید استانبول این مطلب را بخوانید.

اولیویوم کجاست؟

الیویوم در محله زیتون بورنو قرار گرفته است. خیابان مُعَمَر آکسوی محل قرارگیری این مرکز خرید نام آشنا برای ایرانی‌هاست. برای رسیدن به این محله توصیه می‌کنیم راهنمای حمل و نقل عمومی در استانبول را مطالعه کنید.

مرکز خرید اولیویوم استانبول کجاست؟

ساعت کار اولیویوم چطور است؟

این مرکز خرید صبح از ساعت 10 تا شب همین ساعت باز است. اوج شلوغی این مرکز خرید بین ساعت 2 تا 3 عصر است. می‌توانید زمان خریدتان را با توجه به این ساعت تنظیم کنید. معمولا افراد بین 45 دقیقه تا 2 ساعت در این مرکز خرید وقت می‌گذرانند.

مرکز خرید اولیویوم استانبول کجاست؟

در اولیویوم چه خواهیم دید؟

به شما توصیه می‌کنیم سه‌شنبه بازار مرکز خرید اولیویوم را از دست ندهید. در روزهای سه‌شنبه هر هفته بسیاری از اجناس با قیمت‌های باورنکردنی به حراج گذاشته می‌شوند. از این نظر این مرکز خرید با راه‌اندازی سه شنبه بازار حرکت تازه‌ای را آغاز کرده است.

اولیویوم برای خرید کت و شلوار مردانه مرکز خرید بسیار مناسبی است. با حدود 100 یورو می‌توانید از بهترنی برندها کت و شلوارهای بی نظیری را خریداری کنید. البته با قیمت‌های کمتر از این مقدار هم امکان خرید برای‌تان وجود دارد.

مرکز خرید اولیویوم استانبول کجاست؟


1397/08/14 | کد مطلب: 3363
مرکز خرید اولیویوم استانبول کجاست؟
مرکز خرید اولیویوم استانبول کجاست؟ هانیه کاظمی
مرکز خرید اولیویوم استانبول کجاست؟

مهندس برق، فوق لیسانس مدیریت، عاشق ورزش، موسیقی، مطالعه و تماشای فیلم


گردآوری و تنظیم: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا