به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «شاهین ایزدیار» که پرافتخارترین ورزشکار بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا شده است و در این مسابقات 6 مدال طلا و یک نقره بدست آورده امروز دوازدهم آبانماه مهمان بخش ورزشی برنامه «صباح جدید» شبکه العالم بود.

ایزدیار با اشاره به از سرگیری تمریناتش بعد از بازی های پارآسیایی جاکارتا گفت : در حال حاضر در مشهد و زیر نظر مهدی ضیایی تمرین می کنم و تلاشم این است تا در پارالمپیک 2020 توکیو مدال کسب کنم که اگر این اتفاق بیفتد برای ورزش کشورمان یک اتفاق تاریخی است.

قهرمان طلایی کشورمان تصریح کرد: یک شناگر برای کم شدن صدم ثانیه‌ها باید هزاران کیلومتر تمرین کند و مسافت زیادی را شنا کند، اگر بخواهم از ابتدا که شنا را آغاز کرده‌ام تاکنون محاسبه کنم، شاید به اندازه بیش از ۴ یا ۵ بار دور کره زمین، شنا کرده‌ام.

شاهین ایزدیار درخصوص پیش‌بینی برای کسب ۶ مدال، اظهار کرد: در رکوردها تا حدودی قابل پیش‌بینی بود اما مسابقه است و ممکن بود هر اتفاقی بیفتد و نمی‌توانستم بااطمینان کامل بگویم ۶ مدال طلا می‌گیرم.

ایزدیار اضافه کرد: فقط در یک یا دو ماده که رکوردهای خوبی داشتم مطمئن بودم، اما در دیگر مسابقات تلاش زیادی کردم و لطف خدا و دعای مردم بود که ۶ مدال طلا از آن من و ایران شود.

بخش های پزشکی ، مطبوعات و فضای مجازی از دیگر آیتم های برنامه صبحگاهی شبکه العالم با عنوان «صباح جدید» هستند.

تهیه کنندگی برنامه «صباح جدید» بر عهده محمد معین مقامی است و اجرای آن را افنان المعمار انجام می دهد.

این برنامه هر روز ساعت 9 صبح به وقت تهران به صورت زنده از استودیوی شبکه العالم در تهران بر روی آنتن می رود.