ظهور یک دروازه بان لرستانی دیگر در آزادی/ بیرانوند جدید در راه است؟


ظهور یک دروازه بان لرستانی دیگر در آزادی/ بیرانوند جدید در راه است؟

اکبر منادی دروازه بان 23ساله اهل دورود تیم سایپا مقابل استقلال درخشید و با وجود دریافت دو گل، نشان داد که می تواند مثل هم استانی اش علی بیرانوند به ستاره دروازه ایران تبدیل شود. منادی که سال ها در گهر درود و سایپا نیمکت و سکونشین بود، این فصل با کنار زدن حامد فلاح زاده خود را به دروازه سایپا رسانده است.

به گزارش جی پلاس؛ او علی دایی را بابت اعتمادش رو سفید کرده و این اولین باری نیست که دایی گلر شماره یک تیمش را نیمکت نشین می کند، فصل پیش هم سرمربی سایپا فلاح زاده را در ترکیب اصلی قرار می داد و اخباری را نیمکت نشین کرده بود و حالا نوبت به اکبر منادی رسیده است.

ظهور یک دروازه بان لرستانی دیگر در آزادی/ بیرانوند جدید در راه است؟

او که پیش تر در لیگ برابر استقلال و پرسپولیس عملکرد متوسطی را ارائه کرده بود، این بار در قامت یک ستاره برابر تیم استقلال ظاهر شد و در اولین بازی اش در ورزشگاه آزادی، چهره درخشانی از خود نشان داد. او البته دو گل خورد که هر دو از روی نقطه پنالتی بودند و همین موضوع نگرانی هایی را در آخر بازی برای علی دایی به وجود آورد.هرچند منادی روی پنالتی های جریان مسابقه تاثیرگذار بود و در دقیقه 16 با بی تجربگی محض روی الحاجی گرو مرتکب پنالتی شد و زمینه ساز گل اول استقلال را فراهم کرد.

این دروازه بان غیر از این دو بار ، در چند صحنه مانع از گلزنی استقلالی ها شد. او در آخرین دقایق مسابقه ضربه مهدی قائدی را جمع کرد و یک مهار دیدنی ضربه سر هم داشت. اوج نمایش فوق العاده منادی در ضربات پنالتی بود. جایی که از یک دروازه بان بی تجربه این انتظار نمی رفت که بدرخشد اما منادی دو پنالتی استقلال را در ورزشگاه آزادی مهار کرد و به تنهایی نارنجی ها را به جمع 8 تیم برتر جام حذفی رساند. او ابتدا پنالتی قائدی و فرشید باقری را مهار کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا