«عجب کارآگاهی!» کتابی برای متخصصان علوم تربیتی


«عجب کارآگاهی!» کتابی برای متخصصان علوم تربیتی

کتاب «عجب کارآگاهی!» یادگیری تفکر اجتماعی را برای کودکان و بزرگترها آسان‌تر می کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، «میشل گارسیا وینر» و «پاملا کروک» از نویسندگان و آسیب شناسان گفتار و زبان در کتاب «عجب کارآگاهی!» تصویری با تفکیک هوش‌ اجتماعی و هوش مدرسه‌ای شیوه‌های درست رفتار را به کودکان یادآور می‌شوند.

کتاب «عجب کارآگاهی!» حاوی مفاهیم گوناگونی است که می‌توان آنها را بارها و بارها همراه دانش‌آموزان مرور کرد. در انتهای هر بخش از این کتاب تعاملی بین بزرگترها و مخاطبان اصلی کتاب شکل می‌گیرد تا این مفاهیم در حوزه‌ زندگی خردسالان و کودکان قابل فهم‌تر شود.

نویسندگان کتاب تاکید داشته‌اند که «عجب کارآگاهی!» اثری مفید برای مربیان،‌ معلمان و متخصصان علوم تربیتی نیز تلقی می‌شود.

در بخشی از کتاب که ویژه‌ گفتگوی بزرگسالان با کودکان تالیف شده‌، ‌آمده است:«هرکدام از ما همیشه و هروقت که کنار افراد دیگر هستیم. یک «متفکر اجتماعی» محسوب می‌شویم. این یعنی ما همیشه از بودن آدم‌ها در کنارمان آگاهیم و درمورد همه‌ رفتارهایمان فکر می‌کنیم. ما تفکر اجتماعی داریم، حتی وقتی که افراد دیگر مشغول صحبت یا بازی با ما نیستند. همه‌ ما باید هرروز، سر کلاس درس یک متفکر اجتماعی باشیم. ما می‌توانیم این کار را با صبور بودن در زمانی که نوبت شخص دیگری است یا او همان جوابی را می‌دهد که ما در مورد آن فکر می‌کردیم نشان دهیم. »

«عجب کارآگاهی!» به مخاطب خود به یادآوردن،‌دیدن، شنیدن،‌فهمیدن و احساس کردن را به عنوان ابزار معرفی و به تفصیل درباره آنها صحبت می‌کند.

گفتنی است، تصویرگری این کتاب را کلی ناپ برعهده داشته و کتاب در قطع بیاضی منتشر شده است.کتاب «عجب کارآگاهی!» که مترجم آن سعید رهبری است، 12000 تومان قیمت دارد و انتشارات نردبان آنرا منتشر کرده است.

پایان پیام/31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل