تظاهر به مریضی برای تجربه بازی Red Dead Redemption 2


تظاهر به مریضی برای تجربه بازی Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2 عنوانی که انتظارش را می‎کشیدیم بالاخره جمعه گذشته منتشر شد؛ شور تجربه این بازی به صورت بیماری واگیردار دنیا را فرا گرفته است. بازی Red Dead Redemption 2 یکی از مورد انتظارترین عناوین کمپانی راک‎استار بود تا جایی که شاید بتواند با بازی GTA V رقابت کند. با این حال که این بازی جمعه گذشته منتشر شد و طرفداران آن می‎توانستند...

بازی Red Dead Redemption 2 عنوانی که انتظارش را می‎کشیدیم بالاخره جمعه گذشته منتشر شد؛ شور تجربه این بازی به صورت بیماری واگیردار دنیا را فرا گرفته است.

بازی Red Dead Redemption 2 یکی از مورد انتظارترین عناوین کمپانی راک‎استار بود تا جایی که شاید بتواند با بازی GTA V رقابت کند. با این حال که این بازی جمعه گذشته منتشر شد و طرفداران آن می‎توانستند در آخر هفته خود از این بازی لذت ببرند، بسیاری نتوانستند در برابر افسون این بازی مقاومت کنند و برای این که وقت بیشتری برای تجربه آن داشته باشند چند روزی هم مرخصی گرفتند.

بله این درست است، عده زیادی برای لذت بردن از بازی کابویی راک‎استار قید کار و مدرسه خود را زدند. بنا بر بررسی‎های اجتماعی انجام شده توسط Fizziology، شرکتی که به بررسی داده‎های منتشر شده در شبکه‎های اجتماعی می‎پردازد، افراد زیادی از کار خود مرخصی گرفتند تا بازی Red Dead Redemption 2 را تجربه کنند. این اقدام انجام شده توسط طرفداران چیز عجیبی نیست و افراد زیادی به خصوص هنگام انتشار بازی‎‎های مطرح مرخصی می‎گیرند و حتی خود را به مریضی می‎زنند ولی تعداد افرادی که برای بازی Red Dead Redemption 2 در خانه‎هاشان ماندند نسبت به سایر بازی‎های امسال خیلی بیشتر است.

تعداد افراد غایب از کار برای تجربه بازی Red Dead Redemption 2 یک و نیم برابر بازی Call of Duty: Black Ops 4، حدود 3 برابر بازی‎های محبوب پلی‎استیشن یعنی Spider-Man و God of War و 12 برابر بازی Shadow of the Tomb Raider بود. به نظر می‎رسد آخرین نسخه از سری Tomb Raider آن قدر محبوب نبوده که مردم برای بازی کردن آن خود را به مریضی بزنند. البته هیچ تاییدی وجود ندارد که افرادی که درباره تظاهر به مریضی صحبت کرده‎اند واقعا آن را انجام داده‎اند یا خیر ولی جالب است بدانید بازی Red Dead Redemption 2 رکورددار بیشترین صحبت در شبکه‎های اجتماعی درباره غیبت از کار و مدرسه است.

این سایت در ادامه افزود که از زمان انتشار بازی Red Dead Redemption 2 تا به حال در هر ساعت به طور میانگین 14000 پست در توییتر در مورد این بازی به اشتراک گذاشته شده‎اند. 85 درصد از این 800 هزار توییت توسط مردان بین 18 تا 35 سال به ثبت رسیده‎اند. پس نوجوانان محصل و زنان شاغل درصد کمی از طرفداران این بازی را تشکیل می‎دهند زیرا پست‎های کمی درباره غیبت از مدرسه توسط دانش‎آموزان یا غیبت از کار توسط بانوان منتشر شده‎اند. عجیب نیست که بازی Red Dead Redemption 2 بیشتر از هر بازی دیگری باعث غیبت افراد شاغل از کارهایشان شده است زیرا این بازی نه تنها اثر خلاقانه کمپانی خوش‎نام راک‎استار بلکه بهترین بازی نسل حاضر از نظر نمرات دریافتی هم هست.

بازی Red Dead Redemption 2 برای ایکس باکس وان و پلی‎استیشن منتشر شده است، البته هنوز خبری مبنی بر پورت شدن این بازی برای نینتندو سوییچ و یا کامپیوترهای شخصی منتشر نشده است.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تظاهر به مریضی برای تجربه بازی Red Dead Redemption 2

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان