انفجار سیبیلوهای موزیک ایران در سال جاری، بهنام بانی و حمید هیراد

همیشه حوزه موسیقی در ایران ، از حوزه های بسیار محبوب برای مردم و البته پرحاشیه بوده است. از سال گذشته، نسل جدیدی از خوانندگان جوان به مارکت موسیقی پاگذاشته اند که برخی از آنان به سرعت در بین مردم محبوبیت پیدا کرده و آثارشان شنیده شده است.
وب سایت ها نیز در شنیده شدن این آثار و رشد موسیقی قطعا تاثیر گذار بوده اند . هیرو موزیک یکی از این وب سایت های محبوب کاربران است که لحظه به لحظه موسیقی ایران را پوشش میدهد. برای دانلود آهنگ جدید و یا خبردار شدن از حواشی موسیقی های روز ایران ، پیشنهاد میکنیم سری به هیرو موزیک بزنید.کافیه در گوگل نام هیرو موزیک رو سرچ کنید.

اما در مقاله امروز به دو خواننده پرحاشیه و سیبیلوی جوان می پردازیم و سیر پیشرفت این دو جوان رو مورد بررسی قرار میدیم. درست حدس زدین، حمید هیراد و بهنام بانی .

اوج گرفتن نام حمید هیراد و بهنام بانی:

حمید هیراد با همراهی گروه پازل بند در تک آهنگ های مستم کن و دلارام در بین مردم اسم و رسمی برای خود به پا کرد، پس از آن با پخش تک آهنگ شوخیه مگه، فضای مجازی و بستر وب لبریز از نام حمید هیراد شد به شکلی که وی ضرب المثل معروف “”یک شبه راه صد ساله را رفتن”” را به معنی واقعی کلمه قطعی کرد؛ البته این رشد سریع برای حمید هیراد بی دردسر نبوده و حواشی بسیار زیادی را به دنبال داشته است.

بهنام بانی نیز با تک آهنگ عاشقم کرده با آهنگ سازی و تنظیم حامد برادران نامش بر سر زبان ها افتاد؛ البته او موزیک های پرطرفدار و مردم پسند زیادی با فضا سازی مثبت و شاد دارد، از جمله می توان : قرص قمر، وای دل بی قرارم، چه بخوای چه نخوای، عاشقم کرده، علاقه خاص و … را نام برد. نکته قابل توجه در مورد بهنام بانی رکوردشکنی فروش بلیط کنسرت او در برج میلاد تهران است. کنسرت های بهنام بانی نیز خالی از جنجال نبوده که در ادامه به این حواشی خواهیم پرداخت.

انفجار سیبیلوهای موزیک ایران در سال جاری، بهنام بانی و حمید هیراد

حواشی و جنجال های پیرامون حمید هیراد و بهنام بانی:

از لحاظ ظاهری، وجه اشتراک این دو خواننده سیبیل پر رنگ آن ها است اما از نظر برگزاری کنسرت ها و فعالیت در حوزه موسیقی نیز اشتراکاتی وجود دارد. مهمترین وجه اشتراک معروف شدن سریع نام هر دو شخص در مارکت موزیک و همکاری با آهنگسازان و تنظیم کننده های بزرگ است. چیزی طول نکشید که به حمید هیراد پس از ارائه چند قطعه از آهنگ هایش از سوی تعدادی از شاعران و اهالی ادب برچسب سرقت اشعار ادبی زده شد، جنجال این موضوع آن قدر گسترده بود که حتی به شبکه های تلویزیونی صدا و سیما نیز رسید و تعدادی از شاعران و ترانه سرایان در چندین برنامه تلویزیونی به صورت مستقیم از حمید هیراد به شدت انتقاد کردند. اما این پایان ماجرا نیست؛ بزرگترین حاشیه پیش آمده برای حمید هیراد فیلمی پخش شده از کنسرت وی در شهر شیراز است که با صداگذاری و ترفندهای ویدیویی به مخاطبان القا می کرد که کنسرت حمید هیراد به صورت پلی بک است و او فقط لب می زند! این موضوع برای چندین روز حمید هیراد را مورد ترور شخصیتی قرار داد و باز هم بحث به صدا و سیما و اداره فرهنگ ارشاد رسید و با دخالت اداره فرهنگ و ارشاد و ارائه فیلمی از اجرای اصلی کنسرت از التهاب این موضوع کاست. همچنین پس از این کنسرت جنجالی، حمید هیراد برای برگزاری کنسرت های خیابانی و اجرای زنده در بین مردم اعلام آمادگی کرد. همچنان نیز حواشی و جنجال ها از حمید هیراد دست برنداشته است و به قول خودش او سعی می کند که از حواشی فاصله بگیرد اما حواشی از او فاصله نمی گیرند.

سیبیلوی خندان، بهنام بانی نیز برای اجراهای پر انرژی و هیجان انگیز تبهر خاصی دارد. بهنام بانی پس از کنسرت برج میلاد،در شهرهای مختلفی از کشور کنسرت های جنجالی و هیجان انگیز با فضایی شاد را برگزار نموده است؛ اما جنجال اصلی کنسرت های خارج از کشور او در استرالیا است که در رسانه ها سر و صدای بسیاری را بلند کرد. اخیرا نیز بهنام بانی برای کنسرت در کانادا حضور دارد تا با اجراهای زنده ی پر انرژی خود دل طرفدارانش را شاد کند.

منبع خبر : heromusic.ir