پوشش بیش از 36 هزار نفر از مردم پلدشت در قالب بیمه سلامت


پوشش بیش از 36 هزار نفر از مردم پلدشت در قالب بیمه سلامت

رییس بیمه سلامت پلدشت گفت: 36هزار و 304 نفر بیمه شده بیمه سلامت در شهرستان وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حامد صلصالی در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به هفته بیمه سلامت اظهار داشت: بیمه سلامت در واقع نماد حقوق شهروندی است.

وی، با اشاره به اینکه ۳۶هزار و ۳۰۴ نفر بیمه شده در شهرستان وجود دارد، تصریح کرد: ۱۸ نفر بیمار خاص (هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی، پیوند کلیه، ام اس) تحت پوشش بیمه سلامت پلدست است.

رییس بیمه سلامت پلدشت، افزود: در سایه بیمه سلامت همه شهروندان پلدشت دارای بیمه درمانی هستند و اگر کسی فاقد بیمه باشد می تواند با مراجعه به نمایندگی بیمه سلامت (دفاتر پیشخوان) دفترچه بیمه را در کمتر از ۱۰ دقیقه دریافت کند.

به گفته وی، بیمه سلامت به عنوان ناظر طرح سلامت از مراکز بهداشتی شماره ۱ و ۲ پلدشت، بخش دیالیز و شهر نازک، پورناک و شهرک ارس بازدید مشترک با مسئول گسترش شبکه بهداشت انجام می دهد.

صلصالی، گفت: طی سال جاری ۴ مورد بازدید از داروخانه های سطح شهر پلدشت صورت گرفت که خوشبختانه هیچ داروی تاریخ گذشته ای وجود نداشته و خدمات دارویی به نحو مطلوب ارائه می شود.

رییس بیمه سلامت پلدشت، افزود: اگر کسی شکایتی از نظر دارویی داشت می تواند به اداره بیمه سلامت پلدشت واقع در مجتمع اداری مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۴۲۸۶۵۲۴ تماس حاصل فرماید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل