خالوندی: رکورد خودم در جهان را 2 متر افزایش دادم


خالوندی: رکورد خودم در جهان را 2 متر افزایش دادم

محمد خالوندی، دارنده مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت که در این مسابقات رکورد خود را در جهان به اندازه دو متر افزایش داده است.

خالوندی: رکورد خودم در جهان را 2 متر افزایش دادم
محمد خالوندی پس از کسب جایگاه سوم بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در رشته پرتاب نیزه اظهار داشت: امروز توانستم بهترین رکوردهایم را بزنم. من امروز و در این رقابت‌ها، رکورد خودم در جهان را دو متر جابجا کردم، اما به طلا نرسیدم. امیدوارم این رکورد‌ها برای بازی‌های بعدی انگیزه‌ای باشد تا بتوانم در پارالمپیک و مسابقات جهانی، عملکرد بهتری داشته باشم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توانستی مدال خوش‌رنگ‌تری کسب کنی یا خیر، گفت: پیش‌بینی می‌کردم که رکورد پایین‌تری ثبت کنم و فکر نمی‌کردم پرتاب‌هایم تا این حد بتواند رکورد‌ها را جابجا کند، اما وقتی بازی‌ها آغاز شد و با انگیزه‌ای که گرفتم، ۴۸ متر پرتاب کردم و رکورد خودم را در جهان شکستم.

دارنده مدال برنز پرتاب نیزه پاراآسیایی تصریح کرد: از کمیته ملی پارالمپیک و ریاست فدراسیون جانبازان و معلولین خواهش می‌کنم نگاه بهتر و حمایت‌های بیشتری به ماده ورزشی و کلاس‌های ما داشته باشند. سال آینده مسابقات جهانی را پیش رو داریم، می‌توانیم در همین کلاس، قهرمان و نایب قهرمان شویم و باز هم مدال‌های اصلی را برای ایران به دست بیاوریم. امیدوارم این دوستان با حمایت‌های خود باز هم به ما انگیزه بدهند تا بتوانیم بهترین رکورد‌ها را بزنیم و باز هم برای ایران افتخار و مدال کسب کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در حیفا