رندر گوشی اوپو R19 به دوربین سلفی درون نمایشگر اشاره دارد


رندر گوشی اوپو R19 به دوربین سلفی درون نمایشگر اشاره دارد

رسانه کلیک – رندر گوشی اوپو R19 به اینترنت راه پیدا کرد. این دستگاه از دوربین سلفی درون نمایشگر بهره می برد که نسبت صفحه نمایش به بدنه آن را افزایش می دهد. در ماه مارس سال جاری میلادی شاهد معرفی گوشی OPPO R15 مجهز به برش نمایشگر بودیم. دو ماه پیش شرکت اوپو از […] نوشته رندر گوشی اوپو R19 به دوربین سلفی درون نمایشگر اشاره دارد اولین بار در رسانه...

رسانه کلیک – رندر گوشی اوپو R19 به اینترنت راه پیدا کرد. این دستگاه از دوربین سلفی درون نمایشگر بهره می برد که نسبت صفحه نمایش به بدنه آن را افزایش می دهد.

در ماه مارس سال جاری میلادی شاهد معرفی گوشی OPPO R15 مجهز به برش نمایشگر بودیم. دو ماه پیش شرکت اوپو از نسخه جایگزین این محصول، گوشی OPPO R17 به صورت رسمی رونمایی کرد. این دستگاه به واسطه استفاده از برش نمایشگر قطره ای در مقایسه با نسل گذشته خود دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه بالاتری است.

بر اساس اطلاعات جدیدی که در فضای مجازی منتشر شده، شرکت اوپو در حال توسعه گوشی اوپو R19 است. به تازگی رندر گوشی اوپو R19 در اختیار رسانه ها قرار گرفته که طراحی آن را به نمایش می گذارد.

رندر گوشی اوپو R19 به یک ویژگی جذاب اشاره دارد. این گوشی هوشمند دارای دوربین سلفی درون صفحه نمایش است. استفاده از این فناوری باعث حذف برش نمایشگر می شود که نسبت صفحه نمایش به بدنه را افزایش می دهد.

در بخش پشتی این دستگاه دوربین اصلی دوگانه قرار گرفته که در زیر آن فلاش LED خودنمایی می کند. در زیر دوربین این دستگاه لوگوی OPPO به چشم می خورد.

رندر گوشی اوپو R19 به دوربین سلفی درون نمایشگر اشاره دارد

در حال حاضر نمی توان وجود این دستگاه را تایید کرد؛ با این حال IceUniverse در گذشته اطلاعات دقیقی در رابطه با گوشی های آینده در اختیار رسانه ها قرار داده بود. رندر گوشی اوپو R19 از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر این اسمارت فون حکایت دارد.

شرکت وان پلاس (OnePlus) در آینده نزدیک از گوشی وان پلاس 6T به صورت رسمی رونمایی می کند. با توجه به شباهت طراحی این دستگاه با اوپو R17، احتمال طراحی یکسان گوشی وان پلاس 7 با اوپو R19 نیز وجود دارد.

بر اساس افشاگری اخیر، این دستگاه به صفحه نمایش 6.4 اینچی، گوریلا گلس 6، پردازنده کوالکام اسنپدراگون 710 و 8 گیگابایت رم مجهز می شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حکم تتلو چه خواهد بود؟