تهرانی کودکانه همراه با رادیو تهران


تهرانی کودکانه همراه با رادیو تهران

برنامه «تهران من» از رادیو تهران به مناسبت روز جهانی کودک امروز با اجرای کودکان روی موج اف. ام ردیف 94 مگاهرتز می‌رود.

تهرانی کودکانه همراه با رادیو تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، سردبیر برنامه تهران من با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه «تهران من» امروز با بخش‌های طنز متنوع و اجرای کودکان پخش می‌شود.

مینا نیکانیک افزود: «مسابقه کودکانه» از بخش‌هایی است که به صورت ویژه و با اهدای جوایز به کودکان طراحی شده است، شنوندگان می‌توانند در زمان پخش برنامه با شماره تلفن ۲۲۶۵۲۴۶۶ یا ۲۲۶۵۲۴۶۵ یا از طریق شماره ۳۰۰۰۰۹۴ در مسابقه موسیقی کارتون شرکت کنند.

سردبیر برنامه «تهران من» با اشاره به بخش‌های دیگر ویژه برنامه روز جهانی کودک گفت: میثم درویشان پور با استندآپ کمدی‌های دیگر مهمان ویژه این روز خواهد بود، در بخش دیگری از برنامه با عنوان «درست بدانیم» تاریخچه نامگذاری روز جهانی کودک بررسی می‌شود.

نیکانیک افزود: مسعود دهنوی فیلم ساز و کارگردان، امروز قرار است جدیدترین آثار و فیلم‌های کودکانه را از برنامه «تهران من» معرفی کند، از نکته‌های جالب برنامه، پیشنهاد‌های عصرانه‌ای است که در برنامه بیان می‌شود، به طور مثال ما برای همراهانمان پیشنهاد تئاتر‌های روی صحنه، فیلم‌های سینمایی در حال نمایش را داریم که در طول هفته به آن‌ها می‌پردازیم. «مجازی گرام» حول فضای مجازی می‌گردد و اتفاقات فضای مجازی اطلاع رسانی می‌شود، در هر برنامه مستند اجتماعی یا فرهنگی با عنوان «مستند روز» تقدیم مخاطبان خواهد شد.

وی گفت: یکی دیگر از ویژگی‌های برنامه تهران من این است که در آن مستند‌های گزارشی پخش می‌شود، پیگیری خبر منتشر شده، مصاحبه با مسؤول مربوطه و شفاف سازی آن رویداد از شاخصه‌های این برنامه است، همچنین بخش فرهنگی - هنری، ارتباط مستقیم با مسؤولان برقرار خواهد شد و در این برنامه اخبار روز ورزشی مرور می‌شود.

محمدمیر کارشناس ورزش، حسام آبنوس سواد رسانه ای، مهدی مجنونی کارشناس فرهنگ و هنر، حسن شمشادی کارشناس سیاست، دکتر علی چپدار کارشناس اقتصادی، محمدرضا ثقفی تهیه کننده، مینا نیکانیک سردبیر، آوید بزرگی گوینده همراه شما مخاطبان از ساعت ۱۷ خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کتاب تعلیم انشا - سال 1329