اولین تریلر از فصل دوم خدایان آمریکایی منتشر شد


اولین تریلر از فصل دوم خدایان آمریکایی منتشر شد

تریلر فصل دوم سریال خدایان آمریکاییامروز پس از پشت‌سر گذاشتن پاره‌ای از مشکلات، در مراسم Comic Con نیویورک به نمایش گذاشته شد. در سریال خدایان آمریکایی، «شادو موون» (Shadow moon) که به تازگی از زندان آزاد شده، پس از ملاقات با«آقای وِنزدی» (Mr.Wednesday) مرموز، با طوفانی از تغییرات مواجه خواهد شد. طوفانی که مسیر زندگی او را دگرگون خواهد کرد....

تریلر فصل دوم سریال خدایان آمریکاییامروز پس از پشت‌سر گذاشتن پاره‌ای از مشکلات، در مراسم Comic Con نیویورک به نمایش گذاشته شد.

در سریال خدایان آمریکایی، «شادو موون» (Shadow moon) که به تازگی از زندان آزاد شده، پس از ملاقات با«آقای وِنزدی» (Mr.Wednesday) مرموز، با طوفانی از تغییرات مواجه خواهد شد. طوفانی که مسیر زندگی او را دگرگون خواهد کرد. «سایه» (Shadow) که بعد از مرگ همسرش در حال دست‌وپنجه نرم کردن با مشکلات زندگی است، بطور ناگهانی بعنوان بادیگارد Mr.Wednesday استخدام می‌شود. حال او در دنیایی نامفهوم ولی سحرآمیز قرار گرفته، دنیایی که در آن خدایان باستانی از قدرت غیر‌قابل انکار و روز‌افزون خدایان جدید نظیر تکنولوژی و رسانه‌ها به هراس افتاده‌اند.Mr.Wednesday همواره بدنبال راهی‌ است تا همزمان با حمایت از خدایان باستانی، مقداری از نفوذ و قدرت از دست رفته‌شان را نیز احیا کند. Shadow که اکنون به‌همراهی Mr.Wednesday در سفر به‌سر می‌برد، از تلاش برای پیداکردن جایگاه خود در این دنیای جدید ناامید نخواهد شد.

Rick Whittle ،Ian Mcshane،Yetide Badaki،Omid Yabtahi از جمله بازیگرانی خواهند بود که در فصل دوم خدایان آمریکایی به ایفای نقش می‌پردازند.

شورانرهای این سریال، Michael Green و Bryan Fuller قبل از شروع فیلمبرداری فصل جدید از‌جمع این سریال وداع گفتند. شورانرجدید Jesse Alexander نیز با دستور توقف مواجه شد که همین سبب گردید تولید قسمت‌های اخر این سریال در ماه گذشته به تعلیق بیافتد.

از دست دادن سه شو‌رانر آن هم تنها در دو فصل، چنان به نفع این سریال تمام نشد، پس استودیو Freemantle و STARZ در تلاش برای آرام کردن طرفداران ناراضی بیانیه‌ای صادر کردند.

نماینده شبکه STARZ اینگونه بیان کرد:

بهره‌وری از اسطوره‌ای عمیق و پیچیده و یک سبک بصری بی‌نظیر، سریال«خدایان آمریکایی» (American Gods) را به یکی از جاه‌طلبانه‌ترین برنامه‌های تلویزیونی تبدیل کرده است، برنامه‌ای که همچنان متعهد به مخاطبان خود باقی خواهد ماند.

نماینده Freemantle نیز براساس بیانیه‌ی شریکشان شبکه STARZ ، با اطمینان کافی فصل دوم را فصلی فراتر از انتظارات قول داد.ما همچنان امیدواریم تا طرفداران نیز پس از دیدن خلاقیت ستودنی«نیل گیِمن» (Neil Gaiman) در شور و هیجان ما سهیم باشند.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
اولین تریلر از فصل دوم خدایان آمریکایی منتشر شد


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ استایل بازیگر چادری بچه مهندس را در استانبول مشاهده کنید!