رونمایی از نسخه اندروید بازی موبایلی نیروهای ویژه هوابرد (نوهد)


رونمایی از نسخه اندروید بازی موبایلی نیروهای ویژه هوابرد (نوهد)

نسخه اندروید بازی موبایلی نیروهای ویژه هوابرد (نوهد) با حضور رییس عقیدتی سیاسی ارتش و فرمانده نیروی زمینی ارتش رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان، نسخه اندروید بازی موبایلی نیروهای ویژه هوابرد (نوهد) امروز هشتم مهرماه با حضور «حجت الاسلام محمدحسنی»، رییس عقیدتی سیاسی ارتش و «امیر حیدری»، فرمانده نیروی هوایی ارتش در سالن همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش رونمایی شد.

این بازی موبایلی (نوهد) برگرفته از دلاوری ها و فداکاری های تکاوران تیپ 65 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در سبک تیراندازی اول شخص و مخصوص رده سنی بالای 15 سال به زودی از طریق مارکت های تلفن همراه در دسترس عموم قرار می گیرد.

بنابراین گزارش، این بازی با موتور گرافیکی یونیتی دارای گرافیک بالا و گیم پلیر جذاب و همچنین دارای قابلیت رقابت برخط با سایر کاربران است و از مکانیزم های متنوعی نظیر چتربازی های هلی کوپتر و رانندگی با خودرو نیز برخوردار است.

همچنین پیش از این بازی های اندروید مبارزه در خلیج عدن، شکارچی، صاعقه، مبارزه در خلیج عدن 2، قطار ابدی از جمله بازی های پلت فرم اندروید دیگر با قابلیت نصب بر روی گوشی های هوشمند و تبلت ها هستند./

پایان پیام/34

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی