پایان‌بندی انیمیشن Toy Story 4 بسیار احساسی خواهد بود


پایان‌بندی انیمیشن Toy Story 4 بسیار احساسی خواهد بود

«تیم الن» (Tim Allen) درباره پایان‌بندی انیمیشن Toy Story 4 که بسیاری در انتظار آن هستند، توضیح داد که بسیار احساسی و تاثیرگذار خواهد بود. مدتی پیش ساخت انیمیشن Toy Story 4 تایید شد و طبق گفته‌ی رییس استودیوی پیکسار، انیمیشن Toy Story 4 قرار نیست راه سه‌گانه‌ی قبلی را پیش بگیرد، بلکه به جای کند و کاوِ در رابطه‌ی بین بچه‌ها و اسباب‌بازی‌هایشان،...

«تیم الن» (Tim Allen) درباره پایان‌بندی انیمیشن Toy Story 4 که بسیاری در انتظار آن هستند، توضیح داد که بسیار احساسی و تاثیرگذار خواهد بود.

مدتی پیش ساخت انیمیشن Toy Story 4 تایید شد و طبق گفته‌ی رییس استودیوی پیکسار، انیمیشن Toy Story 4 قرار نیست راه سه‌گانه‌ی قبلی را پیش بگیرد، بلکه به جای کند و کاوِ در رابطه‌ی بین بچه‌ها و اسباب‌بازی‌هایشان، این‌بار سازندگان قرار است از طریق قهرمانانِ عروسکی‌مان یک کمدی/رمانتیک ارائه کنند.

ساخت انیمیشن Toy Story 4 برای اولین بار در سال 2011 توسط «تام هنکس» (Tom Hanks) تایید شد و تاکنون زمان اکران آن دوبار عقب افتاده که یکی از دلایل آن قطعا حساسیت پیکسار روی کیفیت نهایی انیمیشن است. به طور مثال، فاصله انتشار انیمیشن Toy Story 2 با قسمت اول حدود 4 سال بود؛ اما 11 سال طول کشید تا انیمیشن Toy Story 3 که در ابتدا دارای ایده و داستان بسیار متفاوتی بود، تولید و منتشر شود. تیم الن با حضور در برنامه The Talk درباره پیشرفت ساخت انیمیشن Toy Story 4 صحبت کرد و گفت:

این انیمیشن بسیار احساسی و بامزه خواهد بود. ایده پشت این انیمیشن عالی است همچنین یکی دو صحنه آخر فیلم، بسیار چالش برانگیز بودند.

پایان‌بندی انیمیشن Toy Story 4 بسیار احساسی خواهد بود

انیمیشن Toy Story 4 در ابتدا قرار بود در تابستان سال ۲۰۱۸ اکران شود؛ اما در نهایت اکران این انیمیشن تا سال آینده میلادی عقب افتاد و به‌جای ان ، انیمیشن Incredibles 2 اکران شد و اکران Toy Story 4 به سال 2019 واگذار شد.

«آنی پاتس» (Annie Potts) که صداپیشگی شخصیت بو پیپ (Bo Peep) در دو قسمت اول انیمیشن Toy Story را بر عهده داشته و پس از غیبت در قسمت سوم برای صداپیشگی این شخصیت در قسمت چهارم این انیمیشن باز خواهد گشت، در یک مصاحبه فاش کرد که بازنویسی گسترده فیلم‌نامه دلیل عقب افتادن انتشار این انیمیشن بوده است. اینطور که به نظر می‌رسد برای اولین‌بار رابطه‌ی بین اندی و عروسک‌ها به گوشه رانده خواهد شد و نویسندگان همان‌طور که در انیمیشن‌های کوتاه‌شان نشان داده‌اند، تنها و تنها روی اسباب‌بازی‌ها زوم خواهند کرد. ظاهرا فیلمنامه درحال تغییر و تحول است و در بازنویسی سوم‌اش به سر می‌برد. در این بین، موریس درباره‌ی اینکه انیمیشن Toy Story 4 فقط برای بدست آوردن پول بیشتر ساخته می‌شود، گفته چنین چیزی اصلا حقیقت ندارد و پیکسار به سادگی ایده‌ی غیرقابل‌ مقاومتی داشته که نمی‌توانسته بی‌خیال آن شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
پایان‌بندی انیمیشن Toy Story 4 بسیار احساسی خواهد بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...