ضد حال جهانی برای کی روش ؛ شاگرد برانکو برترین بازیکن جهان شد!


لوکا مودریچ جایزه بهترین بازیکن سال 2018 دنیا را از آن خود کرد. مودریچ همواره یکی از ارکان رئال مادرید بوده، این بازیکن پس از انتقال به رئال، در پنج سال اخیر چهار بار به همراه سفیدپوشان قهرمان اروپا شده و در همه آنها نیز نقش بسزایی ایفا کرد. لوکیتا در 32 سالگی به عنوان کاپیتان تیم ملی کرواسی در روسیه 2018 نیز تاریخ سازی کرد و موفق شد به کمک دیگر...

ضد حال جهانی برای کی روش ؛ شاگرد برانکو برترین بازیکن جهان شد!

لوکا مودریچ بهترین بازیکن سال 2018 انتخاب شد
نویسنده : ParsFootball.com Agency
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ | ۰:۳۳
ضد حال جهانی برای کی روش ؛ شاگرد برانکو برترین بازیکن جهان شد!

پس از برگزاری بهترین بازیکن سال، لوکا مودریچ موفق شد به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۱۸ دست پیدا کند و اولین بازیکن در دهه اخیر باشد که این عنوان را از سلطه رونالدو و مسی خارج می کند؛ لوکا مودریچ شاگرد برانکو در دیناموزاگرب بود و موفق شد این عنوان را کسب کند تا به نوعی ضد حال بزرگی برای کی روش باشد. به ویژه که در خبر ها آمده بود کارلوس کی روش به مودریچ رای نداده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوکا مودریچ جایزه بهترین بازیکن سال ۲۰۱۸ دنیا را از آن خود کرد.

مودریچ همواره یکی از ارکان رئال مادرید بوده، این بازیکن پس از انتقال به رئال، در پنج سال اخیر چهار بار به همراه سفیدپوشان قهرمان اروپا شده و در همه آنها نیز نقش بسزایی ایفا کرد. لوکیتا در ۳۲ سالگی به عنوان کاپیتان تیم ملی کرواسی در روسیه ۲۰۱۸ نیز تاریخ سازی کرد و موفق شد به کمک دیگر ستارگان این تیم، کشورش را به نایب قهرمانی رویایی در جام جهانی برساند.

مودریچ که چند هفته پیش در موناکو جایزه بهترین بازیکن سال ۲۰۱۸ اروپا را کسب کرده بود، دقایقی پیش جایزه THE BEST فیفا را هم به عنوان بهترین بازیکن سال دنیا فتح کرد تا اولین بازیکن در دهه اخیر باشد که این عنوان را از سلطه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی خارج می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لو رفته از همسر مهدی عبدی گلزن پرسپولیس ! / الینا کیست؟!