رزمندگان سوری پهپاد تروریست‌ها راساقط کردند+ تصاویر


رزمندگان سوری پهپاد تروریست‌ها راساقط کردند+ تصاویر

رزمندگان سوری موفق شدند پهپاد گروه‌های تروریستی موجود در شمال سوریه را ساقط کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با ادامه اعزام نیروهای سوری به جبهه‌های «شمال شرق لاذقیه، شمال حماه، شرق ادلب و جنوب غرب حلب»، تروریست‌های موجود در شمال کشور حمله‌های جدیدی را علیه مواضع نیروها آغاز کرده‌اند.

سایت خبری «المراسلون» سوریه اعلام کرد: تروریست‌های موجود در شمال شرق استان لاذقیه به‌ منظور ضربه زدن به رزمندگان سوری، یک پهپاد حامل بمب‌های منفجره را به سمت مواضع نیروها ارسال کردند.

رزمندگان سوری مستقر در شمال شرق لاذقیه متوجه حرکت پهپاد شدند و توانستند پهپاد را قبل از ضربه زدن به مواضع رزمندگان، آن را در آسمان ساقط کنند.

به گفته منابع میدانی، پهپاد ساقط‌شده تروریست‌ها حامل چند بمب دست‌ساز است و قرار بود یکی از ایستگاه‌های دفاعی نیروهای سوری را در منطقه مورد هدف قرار دهد.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، کشورهای غربی به‌ خصوص آمریکا و انگلیس، تروریست‌ها را در ساخت پهپادها و سلاح‌های دست‌ساز کمک می‌کنند.

تروریست‌های موجود در شمال استان لاذقیه، بخش وسیعی از مناطق خود را بعد از توافق صورت گرفته بین «ایران، روسیه و ترکیه» از دست‌ داده‌اند و خطوط دفاعی آن‌ها در منطقه نابود شده است.

از سوی دیگر، تعداد زیادی از افسران و خبرنگاران کشورهای غربی به شمال استان لاذقیه و جنوب غرب استان ادلب اعزام‌شده‌اند تا با کمک تروریست‌های موسوم به «کلاه‌سفیدها»، سناریوی جدید حمله شیمیایی دروغین ارتش به مردم را اجرا کنند.

رسانه‌های سوری اعلام کردند: گروه‌های تروریستی در دو ماه گذشته با کمک کشورهای غربی و عربی، مقادیر زیادی مواد شیمیایی را از طریق مرز ترکیه به استان‌های ادلب و لاذقیه انتقال داده‌اند.

بخش وسیعی از استان ادلب و مناطق شمالی استان‌های لاذقیه و حماه و غرب استان حلب، آلوده به هزاران تروریست از گروه‌های مختلف تروریستی است.

المراسلون

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نوکیا 3210 افسانه‌ای دوباره زنده شد! / رونمایی از نوکیا 3210 مدل 2024