استقلال زخمی برای اعاده حیثیت بازی می‌کند/ بهترین دارو کسب پیروزی است


استقلال زخمی برای اعاده حیثیت بازی می‌کند/ بهترین دارو کسب پیروزی است

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: استقلال بابت حذف در آسیا زخمی شده و برابر ما برای اعاده حیثیت بازی می‌کند.

علیرضا مرزبان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص شکست تیمش مقابل سایپا در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر گفت: من از آن روزی که به مسجدسلیمان آمدم شرایط تیم را به طور کامل بررسی کردم، روزی دو جلسه تمرین داشتیم تا وضعیت بدنی تیم ترمیم شود. بحث تاکتیکی دارای اهمیت بود و اینکه نیاز داریم بازیکنان سطح کیفی بازی خود را ارتقا دهند. مسائل درونی زیادی در تیم ما وجود داشت که با مدیریت خوب مولایی، مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره باشگاه یک‌سری پرداخت‌ها به بازیکنان صورت گرفت و کمی شرایط ما بهتر شد.

وی افزود: برابر سایپا بازی خوبی را ارائه کردیم، یک بر صفر پیش افتادیم و اگر گل دوم را می‌زدیم کار را تمام کرده بودیم. وقتی حریف 10 نفره شد، روی دو توپ بلند موفق شد به گل برسد و نتیجه را دو بر یک کند. این در فوتبال اتفاقی طبیعی است که یک تیم پس از 10 نفره شده اتحاد بیشتری پیدا می‌کند. البته بازیکنان ما در این شکست مقصر هستند چرا که فرصت‌های مناسبی که در ضد حمله‌ها نصیب‌شان شد را از دست دادند و به سایپا که تا اینجا یکی از بهترین تیم‌های لیگ بوده، فرصت دادند برنده شود.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: ما سه بازی سخت پیش‌رو داریم، ابتدا باید با سپاهان بازی کنیم و سپس دو بازی در جریان رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی مقابل استقلال داریم. به دنبال آن هستیم که در لیگ برتر بمانیم و به مردم شهر مسجدسلیمان این نوید را می‌دهم که با تلاش و همت بالایی که به خرج خواهیم داد، فصل آینده نیز در لیگ برتر ماندگار خواهیم شد. هدف ما انجام فوتبال باکیفیت است و این موضوع را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

وی در خصوص تقابل با تیم‌های سپاهان و استقلال و اینکه تیمش توانایی آن را دارد که از این دو تیم بزرگ امتیاز بگیرد، اظهار کرد: دیدار با سپاهانی که برای قهرمانی بسته شده و با جذب مهره‌های خوب به دنبال کسب سه امتیاز در تمامی بازی‌ها است، بسیار سخت خواهد بود. در مقابل استقلال که در لیگ قهرمانان آسیا اوت شد و مشخص نیست در دیدار دربی چه نتیجه‌ای مقابل پرسپولیس می‌گیرد، کارمان خیلی مشکل است. استقلال تیمی زخمی است که برای اعاده حیثیت مقابل ما بازی می‌کند.

مرزبان ادامه داد: برای من و همکارانم در کادرفنی، بحث ارزش تیم مسجدسلیمان اهمیت زیادی دارد. بازیکنان تیم‌مان شاید از ناکامی‌هایی که در هفته‌های گذشته به دست آورده‌اند، خسته شده‌اند و این احتمال وجود دارد که از لحاظ درونی آماده و متحد شوند تا برابر حریفان صاحب‌نام بهترین نتیجه را کسب کنند. ما هم وظیفه داریم انگیزه لازم را به بازیکنان برای رسیدن به موفقیت بدهیم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در خصوص اینکه در تیمش کمبود بازیکن تأثیرگذار را در کدام پست‌ها حس می‌کند، گفت: اول اینکه ما باید با این بازیکنانی که داریم، کارمان را پیش ببریم. تا نیم‌فصل جایی برای تغییر نداریم و مسلماً باید با همین موجودیتی که داریم کارمان را پیش ببریم. تا نیم‌فصل تلاش می‌کنیم تا بازیکنان سطح کیفی فوتبال خود را ارتقا دهند و اگر در آن زمان دیدیم که با کمبود بازیکن مواجه هستیم، نسبت به تغییرات لازم اقدام خواهیم کرد.

مرزبان در مورد اینکه چقدر امید دارد تا بتواند تیم نفت مسجدسلیمان را در لیگ برتر حفظ کند، گفت: با توجه به شرایطی که جدول دارد، تیم ما باید به‌گونه‌ای امتیاز بگیرد که در پایان فصل بالاتر از دو تیم قرار بگیرد. باید تا نیم‌فصل به امتیاز 15 برسیم و با توجه به اینکه الان فقط سه امتیاز کسب کرده‌ایم، نیاز به چهار پیروزی در هشت بازی آینده داریم. طبیعتاً بهترین دارو برای تیم ما کسب یک پیروزی است که با آن بتوانیم زخم‌های گذشته را تا حدودی ترمیم کنیم و با جدیت بیشتری برای کسب امتیازهای بیشتر تلاش مضاعفی به خرج دهیم.

انتهای پیام/4048/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام 2 - آرسنال 3