فیلم Kingsman 3 معرفی شد + تاریخ اکران


فیلم Kingsman 3 معرفی شد + تاریخ اکران

کمپانی فاکس تاریخ اکران قسمت جدید و بدون عنوان فیلم Kingsman که فعلا با عنوان فیلم Kingsman 3 مطرح می‌شود را اعلام کرده است. این فیلم قرار است در سال آینده اکران شود. کمپانی فاکس قرن بیستم رسما فیلم جدیدی از این مجموعه که در حال حاضر نام آن مشخص نیست، برای اکران در تاریخ 8 نوامبر 2019 (17 آبان 1398) برنامه‌ریزی شده است. «متیو وان» (Matthew...

کمپانی فاکس تاریخ اکران قسمت جدید و بدون عنوان فیلم Kingsman که فعلا با عنوان فیلم Kingsman 3 مطرح می‌شود را اعلام کرده است.

این فیلم قرار است در سال آینده اکران شود. کمپانی فاکس قرن بیستم رسما فیلم جدیدی از این مجموعه که در حال حاضر نام آن مشخص نیست، برای اکران در تاریخ 8 نوامبر 2019 (17 آبان 1398) برنامه‌ریزی شده است. «متیو وان» (Matthew Vaughn) که پیش از این سابقه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم «کینگزمن: سرویس مخفی» (Kingsman: The Secret Service) و فیلم «کینگزمن: محفل طلایی» (Kingsman: The Golden Circle) را در کارنامه داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Kingsman 3 نیز باز خواهد گشت.

همانطور که پیش از این اعلام شده بود، «جین گلدمن» (Jane Goldenman) هم مانند دو قسمت قبلی به نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک خواهد کرد و وان به‌عنوان تهیه کننده نیز در این پروژه حضور خواهد داشت.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله بازیگران این قسمت یا خلاصه داستان فیلم Kingsman 3 منتشر نشده است. در حال حاضر می‌دانیم که دو قسمت جدید براساس مجموعه فیلم کینگزمن در دست ساخت است. فیلم «کینگزمن: بازی بزرگ» (Kingsman: The Great Game)، اسپین آف مجموعه کینگزمن است که تمرکز آن روی دوره متفاوتی از سازمان کینگزمن در قرن بیستم میلادی خواهد بود. همچنین فیلم Kingsman 3 نیز تایید شده که دنباله دو قسمت قبلی خواهد بود و احتمالا قسمتی است که تاریخ اکران آن اعلام شده است.

در پایان فیلم Kingsman: The Golden Circle، اگزی با شاهزاده سوئد، هری، ازدواج کرد و مامور تکیلا به Kingsman پیوست. هنوز مشخص نیست این سه نفر به دنباله فیلم برمی‌گردند یا نه.

حتی اگر فیلم Kingsman 3 هشتم نوامبر 2019 اکران شود، پیشنهاد می‌شود این دنباله سریع‌تر کار تولید را پیش ببرد. شاید فیلم‌برداری کار امسال شروع شود اما احتمال موکول شدن آن به اوایل سال 2019 بیشتر است.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
فیلم Kingsman 3 معرفی شد + تاریخ اکران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !