ظرفیت ورزشگاه آزادی در دربی برابر است/ استقلالی‌ها موافقت کردند ما حرفی نزدیم


ظرفیت ورزشگاه آزادی در دربی برابر است/ استقلالی‌ها موافقت کردند ما حرفی نزدیم

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: با موافقت باشگاه استقلال به عنوان میزبان دیدار دربی، مقرر شد تا 50 درصد ظرفیت ورزشگاه در اختیار هواداران سرخ‌پوش قرار بگیرد و این موضوع تأیید شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های استقلال و پرسپولیس از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در تاریخ پنجم مهر به مصاف هم می‌روند.

بر این اساس، همانطور که رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ پیش از این اعلام کرده بود طبق قانون مقرر شده تا 90 درصد ظرفیت ورزشگاه آزادی در اختیار استقلالی‌ها باشد و پرسپولیس تنها 10 درصد ظرفیت را در اختیار داشته باشد.

اما امروز خبری در سایت باشگاه پرسپولیس منتشر شد مبنی بر اینکه صندلی‌های ورزشگاه به صورت برابر بین هواداران دو تیم تقسیم می‌شود و این مصوبه لازم‌الاجراست.

به همین بهانه سراغ سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ رفتیم تا صحت و سقم این خبر را از زبان وی بشنویم.

وی در تشریح این موضوع گفت: با موافقت باشگاه استقلال به عنوان میزبان مقرر شد تا 50 درصد ظرفیت ورزشگاه در اختیار هواداران سرخ‌پوش قرار بگیرد و این موضوع تأیید شد.

فتاحی اضافه کرد: طبق قانون باید 90 درصد ورزشگاه در اختیار استقلالی‌ها قرار بگیرد، اما با موافقت مدیران این باشگاه ما هم موافقت کردیم تا سهم دو تیم سرخابی نصف باشد.

انتهای پیام/4078/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این ویدیو مناسب افراد زیر 18 سال نیست!