سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی از جانباز مدافع حرم عیادت کرد


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی از جانباز مدافع حرم عیادت کرد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی از جانباز مدافع حرم و کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری عیادت کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی در حاشیه سفر یک روزه خود به استان مازندران که به‌منظور حضور در مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ها صبح امروز در مدرسه سما واحد قائمشهر صورت گرفت، از مهدی سعیدی جانباز مدافع حرم و کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری عیادت کرد.

دکتر طهرانچی در این دیدار با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی، تجلیل و قدردانی از مدافعان حرم را وظیفه خود می‌داند، اظهار داشت: تکفیری‌ها می‌خواستند به حرم حضرت زینب (س) تعرض کنند همان‌طور که سال‌ها پیش به حرم امیرالمؤمنین (ع) و دیگر ائمه معصومین (ع) حمله کردند اما این بار با غیرت و بصیرت مدافعان حرم، تیرشان به سنگ خورد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: باعث افتخار است که در دانشگاه آزاد اسلامی میزبان ایثارگران و مدافعان حرم هستیم و به خود می‌بالیم که این دانشگاه تاکنون 60 شهید در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) تقدیم کرده است.

در پایان این دیدار، تابلوی یادبودی برای قدردانی از زحمات این جانباز مدافع حرم تقدیم وی شد.

گفتنی است مهدی سعیدی کارمند معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری است که از جانبازان دفاع مقدس بوده و سال 96 نیز در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه مجروح شد.

انتهای پیام/4084

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نصب پابند الکترونیک برپای 300 سارق در غرب تهران